1st Step- Cleansing1.L’OREAL Micellar Water (~9,000 Ks)
Y တို႔ မ်က္ႏွာမသစ္ခင္မွာ တစ္ေနကုန္ ထိေတြ႔လာရတဲ့ ေလထုရဲ႕ အညစ္အေၾကးေတြကို သူက သန္႔စင္ေပးပါတယ္… Site ထဲ ဆင္းရသူေတြ, ေငြစကၠဴေတြကိုင္ေနရတဲ့ Banker ေတြ, Make up လိမ္းေလ့ရွိသူေတြ သံုးသင့္ပါတယ္... Cotton Pad ေလးထဲထည့္ၿပီး ပြတ္ရံုပါပဲ... သံုးၿပီးရင္လည္း မ်က္ႏွာအသားအေရက ေျခာက္ေသြ႔မသြားဘဲ ႏူးႏူးညံ့ညံ့ အညစ္အေၾကးကင္းစင္ေနတဲ့ feeling ေလး ရေစပါတယ္…
2.DR Z 3x Foam (~20,000 Ks)
Micellar Water သံုးၿပီးရင္ Y က DR Z နဲ႔ မ်က္ႏွာသစ္တယ္… သူက Sensitive သမားေတြအတြက္လည္း အဆင္ေျပတယ္… ႏူးညံ့တဲ့ Texture ရွိတယ္… ပန္းသီးစိမ္းရဲ႕ အာနိသင္ေတြက Cleansing လုပ္ရင္း skin ကို ကုသေပးတယ္… သံုးၿပီးရင္လည္း မ်က္ႏွာေလးက စိုအိအိေလး… DR Z Foam ကိုေတာ့ Y က မနက္ပိုင္းသံုးတယ္…
3.Nature Republic Jeju Sparkling Foam (~20,000 Ks)
သူ႔ကိုေတာ့ Y က အလုပ္က ျပန္လာတိုင္းသံုးတယ္… သူက Mud type scrub အာနိသင္ပါေတာ့ ဆား၀က္ျခံေတြ အဆီဖုေတြကို သက္သာေစတယ္… အဆီေတြ ဖုန္ေတြ ေခၽြးေပါက္မွာ ပိတ္ေနတဲ့ အညစ္အေၾကးေတြကို သန္႔စင္ေပးတယ္… တစ္ပတ္တစ္ခါ scrub လုပ္ဖို႔ပ်င္းရင္ ဒါေလးသာေဆာင္ထား… သူက Daily သံုးလို႔ရတယ္… သူ႔ရဲ႕ Texture ကလည္း ႏူးညံ့တယ္… Y ကေတာ့ ဆဲလ္အေသေတြ ရွင္းေပးႏိုင္လို႔ သူ႔ကို ႀကိဳက္တယ္… လုပ္ငန္းခြင္က ျပန္လာတိုင္းသံုးတယ္…