,,Máš už na dnešek nějaké plány?" Usmál se na mě Connor.
,,Ještě asi ne, proč?" Zajímala jsem se.
,,Tak mě napadlo, že bych tě mohl pozvat na večeři," usmál se.
,,Hele Connore, jsi opravdu bombastickej kluk, ale už jsem ti vysvětlovala jak to s těma klukama mám. Nerada bych ti pak mím odjezdem ublížila," vysvětlila jsem a mile se na něj usmála.
,,Takže mě fakt odmítneš?" Zeptal se.
,,Bohužel Conne, nerada ubližuji lidem na kterých mi záleží," zamumlala jsem a Connor bezeslova odešel.
Nebudu lhát, zamilovala jsem se do něj, ale nemohla jsem to přiznat. Přeci jen on má kariéru tady a já v Česku, nebylo by to rozumné. Né po tom všem s Andrém.
xxx
Connor se semnou celý den nabavil. Bylo mi to líto, ale bylo to jeho rozhodnutí.
Večer si jen sbalil věci a odešel k sobě do bytu. Co by tady taky dělal, když byl odmítnut.
,,Kde je Connor?" Zeptal se Kuba, když dorazil domu.
,,Nevím, asi šel k sobě do bytu," zamumlala jsem.
,,Jste se pohádali?" Zajímal se.
,,Asi, umm já vlastně ani nevím, brácha. Pozval mě na večeři a já odmítla," naznala jsem.
,,Proč?" Nechápal.
,,Zamilovala jsem se do něj," řekla jsem téměř neslyšně. ,,Ale nejdeto, nechci aby to dopadlo jako s Andrém."
,,Tak s Andrém jsi to ukončila, protože jsi si našla někoho jiného ne? Nebo to mělo jiný důvod?" Řekl hned a mě došlo, že bych asi měla jít s pravdou ven.
,,Snažila jsem se to ututlat Kubo, ale už nemůžu. Přeci jen si brácha. André mě podváděl, celou tu dobu co jsem byla pryč a prostě nedala jsem to," zašeptala jsem a slzy mi vytriskli z očí jako vodopád.
,,To jako vážně? To si děláš srandu ne? A proč mi to jako říkáš až teď? Měl jsem být první kdo to měl vědět. Teď u mě ten chlapec skončil," začal vyvádět.
,,A to je přesně to co jsem nechtěla Kubo. Byli jste nejlepší kamarádi a měl jsi ho pořád u sebe. Bylo pro mě jednodušší rozvrátit vztah s tebou, než abych rozvracela tým, nad takovou hloupostí," zamumlala jsem.
,,Ale teď tu André není, takze už můžu. Měl jsem to tušit, že to nebylo kvůli tomu, že sis našla někoho jiného," zamumlal. ,,Ale teď se nevracejme k minulosti a drž se přítomnosti Connor je mladej a jinej než André. Nemuselo by to být tak špatný," naznal
,,Vážně mi ho dohazuješ spoluhráče? Do teď si pamatuji, jak jsi šílel, když jsem ti řekla o Andrém," zasmála jsem se.
,,Časy se mění sestřičko, teď zvedni telefon a zavolej mu, že zítra jdete na večeři," naznal a já podle jeho rozkazů udělala.