28.kapitola

354 20 0
                                    

,,Aničko," přiběhl ke mně Jakub, když jsem odemkla dveře.

,,Jakube, jak si mohl zrušit svatbu?" Zeptala jsen se ho.

,,Jak to víš?" Zeptal se a lehce se ode mně odtáhl, protože se za mnou objevila Samantha.

,,Uděla jsem to všechno kvůli tobě Ani. Nechtěla jsi toho být součástí a tak jsem nechtěl být ani já. Moc se ti omlouvám, že jsem ti o Sam neřekl, ale vždy když jsem se na to chystal se něco přihodilo," začal.

,,Kubí to je v pohodě, ale nemůžeš zrušit svatbu jen proto, že tam nechce jít jeden člověk, když s tím už stovka lidí počítá," vysvětlila jsem.

,,Ale nejdůležitější člověk by na té svatbě chyběl," zašeptal s sklopil pohled.

,,Kubí, vím, že jsem možná zareagovala trochu blbě, ale podívej se na Sam. Nikdo lepší už nebude. Nemůžeš všechno zahodit, kvůli jedné krávě, která to nechápala a nic si nenechá vysvětlit," zasmála jsem se.

Kuba konečně zvedl hlavu a s úsměvem na mě pohlédl.

,,Hele ségra, tak uděláme dohodu. Já se ožením pod podmínkou, že ty půjdeš za družičku," usmál se a já se podívala na Sam, která jen s úsměvem přikývla.

,,To je zajímavý návrh bratře, přijímám," usmála jsem se a skončila v jejich objetí.

xxx

,,Nevypadám v těch šatech moc tlustá?" Zeptala se mě Sam.

,,Ne moc ti sluší," usmála jsem se a donutila ji aby se otočila.

,,Jsi fakt hodná Aničko, že jsi semnou šla," zasmála se Sam.

,,Hele není zač," naznala jsem a podala jí další model šatů.

Se Sam jsme se docela dost sblížili. Pomohla mi se vyhrabat ze všech rodinných i osobních věcí a dokonce mi poradila i s Connem. Vylepšila jsem vztah s Kubou a dokonce i s rodiči.

,,Tak tyhle jsou dokonalé," usmála jsem se, když vylezla z kabinky.

,,Myslíš?" Ujišťovala se.

,,Jo, ber tyhle nebo žadný," zasmála jsem se.

,,No dobře, vezmu tyhle, když to řekla má skvělá družička," řekla a zmizela v kabince.

xxx

,,Jaký to bylo?" Zeptal se Conn, když jsem dorazila k němu úplně zničená.

,,Zničující Sam vyzkoušela stovku šatů," zasmála jsem se.

,,A jsi hodně unavená?" Zajímal se Conn.

,,Proč, máš něco v plánu?" Zeptala jsem se.

,,Tak zítra odlítáš, tak bych tě rád pozval na poslední kamarádskou večeři," usmál se.

,,Myslím, že bych s tebou poslední večeři zvládla," zamumlala jsem.

,,To jsem rád," naznal a nechal mě v obýváku samotnou.

Já šla do pokoje dobalit zbytek věcí a připravit se. Hrozně jsem se těšila, ale nevěděla jsem jestli na tu večeři nebo odlet domů.

Hokej je náš životKde žijí příběhy. Začni objevovat