3.bölüm:karanlık
"Gecemizi aydınlatan yıldızlar belkide bizi hep aydınlıga çıkarmaz"Çıglıklarım tüm odayı doldurmuştu. Acı bedenim için fazla agırdı. Amcam başımda durup elindeki kemerle vücutumun her yerine vuruyorken aynı zaman da da bagırıyordu. "eger o annen olacak kadın baban yerine beni seçseydi şimdi başına bunlar gelmezdi. Beni seçseydi seni gül gibi büyütürdüm. - başımı ona dogru bakmaya zorladı-ama o kardeşimi seçti ve seni yaktı." sırtıma bir kez daha vurdu ben ise acı bir çıglık atıp hızla ruyamdan uyanmıştım.
⚡
Nefes nefese uyandıgım bir kabus daha. Artık o kadar sık oluyordu ki bu anılarım bir bir gözlerimin önünden tekrar geçiyordu. Komedinin üstündeki sürahiyi direkt kafama diktim.Ayaga kalkıp ışıl'ın banyosuna girdim.Bugün okul vardı aslında dün olanlardan sonra gitmeyi düşünmüyordum. Ama okulumuda aksatmamalıydım. Dün başıma gelenleri sadece ışıl'a anlattım Ahmet bir şekilde ogrenmeye çalışsada ona söylemek istemedim.
Işıl'la beraber hazırlanıp okula gittik. Üniversite'nin kapısından girer girmez kapınını önünde dona kaldım. Bunu ışıl fark etmiş olacak ki baktıgım yöne baktı. Agızından bir 'hı' sesi çıktı. Ona ondan nefret kusuyormuş gibi baktım artık ondan KORKUYORUMDUM.
"vay vay vay benim canım yegenim de buradaymış " sesindeki alaycılıgı beni hep sinir etmiştir.canım yeginime ise özellike vurgu yapmıştı. Sonra aniden ciddileşti"neredesin lan sen sabahındır seni arıyorum."tek kaşımı havaya kaldırdım." ne istiyorsun neden okulumdasın "dedim.
Hesap soracasına. Sinsi bir şekilde güldü. Yavaş yavaş bize yaklaştı. Tam önümde durdu." hadi ama canım yegenimi özlemiş olamaz mıyım? "dedi. Dudagını büküp o an o kadar ona vurmayı isterdim ki.
Bende aynı onun gibi iki adım öne çıktım." olamazsın... Ne istiyorsun hadi söyle derse gireceğim"dedim sinirle.
Yukarı baktı sabır dikercesine bense hala içimdeki vurma hissini bastımaya çalışıyordum.
Sakin ol buradan gidecek ona vurmak yok sakin.. Sakin
" konuşmamız lazım-ışıla baktı- Özel"dedi imalı imalı
Bak işte şimdi bir tane çakacam
Hayır sakin sakin.." konuşacak bir şey yok ne bok istedigini söyle ve git "dedim Sinirle.
Onun en sevmedigi şey ona küfür edilmesidir. Ve ben bunu bilerek söyle miştim.Gözlerinden adeta öfke fışkırıyordu. Ama bu beni zırnık korkutmuyordu." bence sözlerine biraz dikkat et arkadaşının yanında rezil olmak istemezsin. "dedi. Dişlerinin arasından." hadi ya sen mi rezil edecen "belki buna sonradan pişman olabilirdim.
Fakat şu an yapmak istedigim tek şey onu kudurtmaktı. Yukruklarını sıktı." benimle ggel"dedi. Yine ona karşı geldim. "hayır gelmiyecegim" dedim.
Bir hışımla yanıma geldi. Kolumu morartacak derecede sıktı. Buna da alışmıştım o kadar çok kolumu bu şekilde tutmuştu ki. Şansımı biraz daha zorladım.
"tek yapabildigin bu mu" dedim sonra hafif güldüm saçımı tutup beni sürüklemeye başladı. Işılın hıçklrıklarını bastırarak yardım istedigini gördüm. Canım kardeşim benim...
Tam beni kapıdan çıkaracakken bir ona "mithat" diye sesledi. Arkamızı döndük.
Ama ama bu beni dünkü adamlardan kurtran çocuktu
Ben daha ne oldugunu anlamadan o çocuk amcama bir tane geçirdi. Tüm okul başımıza toplandı. Amcam çocuga hiç tepki vermeden kaçtı gitti.
Ben şokla çocuga bakarken o arakasına dönüp okula dogru gitti.
Evet üçüncü bölümle karşınızdayım ummarım begenirsiniz❤️ >3
Okuyan herkes oy ve yorum yaparsa sevinirim:')
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMKANSIZ
Romance"İmkansız diye bir şey var mı? " "bana imkansız diye bir şey ögretilmedi" "belkide artık ögrenmelisin"...