Yeni bölüm geldi. Ummarım begenirsiniz ❤️
Oy ve yorum yapmayı unutmayın fikirleriniz benim için çok önemli
5.bölüm
Meger benim Ay'ım hep varmış sadece ben körmüşüm...Ediz gittikten sonra mal gibi arkasından baktım. annemin kazadan sonra hiç görmedigim babamın ona aldıgı bilekligin onda ne işi vardı.
Ben o bilekligi bulmak için o kadar olay yerine gitmiştim ki...
Tekrar elimdeki bileklige baktım. Annemin bileginde duruşu geldi aklıma hafif bir tebessüm oluştu dudaklarımda.
Gözümden akan bir damla yaşı elimin tersiyle silip evime dogru yürümeye başladım. Aklım hala daha tam tanımadıgım bir çocukta bilekligin nasıl olmasıydı? Nasıl ondaydı ya nasıl?
Eve yaklaşınca etrafıma baktım o gün olayları hala unutabilmiş degildim. Zaten ışıl'a da haber vermedim. Apartmana girip üst kata çıktım kapıyı anahtarla açıp içeri tedirgin adımlarla girip kapıyı kapattım.
Mutfaktan başlayarak evi gezdim ama kimse yoktu.bir tek odama bakmamıştım Derin bir nefes alıp odama çıktım. Kapıyı temkinlice açıp içeri girecekken dondum kaldım kapıda.
Odam darmadağınık bir şeklideydi. O günden kalma oldugu belliydi. Korkuyordum evvet ama her gün de ışıl' ın anne ve babasının evinde kalamazdım.
Odayı korka korka topladıktan sonra dolabımın kapagını açtım. Eşorfmanımı giyip yataga oturdum.
Hayatımda hiç böyle korkmamıştım. Her an sanki bir arkamdan gelip beni alacak hissi çok kötü bir şey. Korka korka gözlerimi kapattım.Çok az bir zaman geçmişti aradan karnım guruldayınca yavaşça odadan çıkıp mutfaga girdim. Buzdolabı, dolapları açtım ama hiç birşey
Yoktu açlıga hiç bir zaman dayanamazdım.Ramazanda bile aglaya aglaya tutardım orucumu. Mecbur dışarıya çıkacaktım. Askılıktan montumu alıp kendimi apartmandan attım.
Karşımızdaki marketten ne kadar abur cubur varsa aldım eve dogru giderken telefonum titredi. Işıldan dı
Gönderen:KARDEŞİM
Kanka niye gelmedin ya seni bekliyorum kaç saattir aklım çıkacak neredesin sen.Gönderen:Gece
Kanka evdeyim boşver beni beklemede okulda görüşürüzTelefonu cebime koyunca elime kagıt geldi. Cebimden kagıdı çıkarıp açtım
"aslında göründügü kadar kolay degil kazanmak, ben bitti demeden..."
Ediz hakkındaki düşünceleriniz ne sizce neden Gece'ye yakınlaşıyor ve o bilekligi nereden buldu. Yorum yapmayı unutmayın❣️ >3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMKANSIZ
Romance"İmkansız diye bir şey var mı? " "bana imkansız diye bir şey ögretilmedi" "belkide artık ögrenmelisin"...