❝ FIKA - Welkom

100 8 10
                                    

Welkom

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Welkom.

Fijn dat je wat van je kostbare tijd aan mij wilt besteden.

Als je mij niet kent, ik ben een 20-jarige studente met een enorme liefde voor zo ongeveer alles in dit leven. Als je me wel kent, ben ik dat ook.

Die fascinatie voor praktisch alles zul je wel gaan merken in dit boek, waarin ik op alle vlakken wat zal bezig zijn: van kortverhalen, covers en wedstrijdinzendingen, tot dagboeken van een schrijver, memes en willekeurige gedachten.

Ik kan jullie helaas geen echte koekjes aanbieden, maar ik hoop toch dat jullie nu en dan eens tijd maken voor een koffiekransje met mij.

Funfact: Je hebt waarschijnlijk al gehoord van het begrip 'déjà vu', maar wist je dat het omgekeerde ook bestaat?

'Jamais vu' is het fenomeen waarbij je een woord zo veel herhaalt dat de betekenis uiteindelijk wegvalt en het lijkt dat je het woord nog nooit hebt gezien.

Dit heb ik op dit moment voor met het woord 'Welkom'.

Legende:

❝ Gewoon wat gerant
✏ Kunst en tekeningen
✒ Schrijfsels
♢ Covers
♘ Ik vind deze te cool dus ik zal wel iets verzinnen

FIKA - Dit boek, dus uit mezelf
RDCL - Rainbow Dust Club (gesloten)
SSCL - Sea Shells Club (open)
DRMX - Dahlia Remix club (open)
TUGC - The Ultimate Graphic Contest (bezig)
KMRK - Kort Maar Krachtig (open)
OLYM - Schrijfclub Olympia (open)

FikaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu