Selaaam!
Şuan bu bölümü yazmaya saat 03.08'de başladım.
Biraz sonra sahur yapacağımız için bayağı uykum var,
Çok garip bir bölüm olabilir.Edit: Ramazan bitti ama hala bölüm bitmedi sjmdmmxm
•••
Çamlıbelden çıktım yayan...
•••
"Buyurun hanımefendi."
Yıldız karşısında ki genç çocuğun uzattığı bebek patiğini eline aldı. Patik tüm ana renkler ile kaplıydı. Üstünde ise beyaz bir fiyonk vardı.
"Bunun eşi nerede?" Dedi Yıldız merakla.
"Hemen getiriyorum." Dedi genç adam ve koşarak gidip getirdi.
"Ben bunları alıyorum. " Dedi Yıldız yüzünde çocuksu bir tebessüm ile.
"Tabii. Buyurun kasaya geçin." Deyip kasayı gösterdi.
Yıldız elinde ki patikler ile kasaya geçti. Sıra fazla olmadığı için anında alıp evine geldi.
Kuzey ile 7 aydır evlilerdi ve Kuzey her dakika bir çocuk istediğini belirtiyordu.
Kuzey'in hâlâ uyuduğuna adı kadar emindi.
Eve girdiğinde sandığının aksine kahvaltı yapan Kuzey ile karşılaştı.
"Ooooo Kuzey efendi. Saat 1'de kahvaltı yapmak gibi bir şeyi nasıl başardınız? Bize anlatır mısınız?"
"Maviş hanımcım gelin siz de kahvaltı edin."
Yıldız paltosunu çıkartıp astıktan sonra ellerini yıkayıp Kuzey'in yanına oturdu.
"Sen bana bir şey söyleyeceksin?" Diyerek tahmin yürüttü Kuzey.
Yıldız kıkırdadı. "Sana bir hediye aldım."
Ardından çantasından çıkardığı bebek patiğini Kuzey'in kucağına bıraktı...