4- Gece🌃

1K 65 5
                                    

//Gece gece seni göresim geliyor
Olur olmaz gülesim geliyor
Öpe öpe öldüresim geliyor
Ordan burdan…//

Mine, Gökçe ve Nahide karşılıklı oturmuş konuşuyorlardı.

"Argadaşmışmış da!" Dedi Mine.

Gökçe ise aynı kızgınlıkla yanıtladı. "Ayol eski sevgiliden arkadaş mı olurmuş?! Delirmiş bunlar!"

Nahide gözlerini kıstı. "Bu işin içinde bir iş var miçoliçeler-"

"-Eski miçoliçeler." Diye düzeltti onu Gökçe.

Nahide ise ciddiyetini bozup bağırdı. " Amaaeen! Neyse ne. Ben diyeceğümü dedüümmmmmm."

Ardından kızların yanından ayrıldı.

Gökçe ise kaşlarını çattı. "Ay sister? Acaba Nahide abla haklı olabilir mi? Bu babam ve Yıldız mom bizim arkamızdan bir iş çeviriyor olmasın?"

•••

Yıldız camının tıklatılması ile cama döndü. Yüzünde oluşan tebessüm ile hemen cama koştu.

Canım ardında ki Kuzey içeri girebilsin diye pencereyi sonuna kadar açtı.

İki ayağını aynı anda içeri atıp zıplayarak içeri girdi Kuzey. Yıldız'ın yanağına sulu bir öpücük kondurup pufa oturdu.

Yıldız tiksinerek Kuzey'e baktıktan sonra yüzünü sildi. Kuzey ise en tatlı halini takınıp kocaman gülümsedi Yıldız'a.

"Eeey Kuzey efendi! Niçin geldin buraya?" Dedi Yıldız.

"Gece gece seni göresim geliyor
Olur olmaz gülesim geliyor
Öpe öpe öldüresim geliyor
Ordan burdan…" Diyerek Ayla Çelik'in şarkısını söyledi. Ardından:

"Sevgilimi özlemiş olamaz mıyım?" Dedikten sonra kadına yaklaşıp konuştu. "Bir küçük öpücük alsam?"

Yıldız ise gözlerini devirip pencereyi açtı. "Evlenmeden OLMAZ!"

Kuzey oflayarak Yıldız'ın burnuna bir öpücük kondurdu. "İyi geceler kırmızı kafalım."

Yıldız ise gözlerini devirerek "İyi geceler argadaşım, iyi geceler."

•••

Gökçe ve Mine pusuya yatmış Kuzey'in eve girmesini bekliyorlardı.

Gelen kapı sesiyle Gökçe "This is Ordu be!" Diye fısıldayarak bağırdı.

Mine elinin tersini Gökçe'ye yapıştırdı. Az sussa ölürdü herhalde. ( Xkwmxkwnxnsk)

Kuzey'in odaya girmesiyle Gökçe bir Pembe Panter gibi Kuzey'in sırtına atlayıp ağzını kapattı.

Mine ise karşısına geçti. "Ee babuş. Sevgilinle işler nasıl gidiyor?"

Kuzey kaşlarını çattı. "Sevgilim değil arkadaşım o benim. Ar-gağşım."

Gökçe elinin altından konuşan adam ile sabır dileyip ayaklarını yere bastı. "Hee daddy. Ben de aslında Black Widow'um ve bu da canım sisterım Yelena."

Kuzey dişlerini sıktı. Yakalanmıştı.

O sırada Yıldız ise annesine hesap veriyordu...


•••

Selam canikolar.
Artık her bölümün başına bir şarkı sözü bırakacağım. Tabii ki bölüm ile alakalı olacak.
Bu şarkılarla ilgili düşüncelerinizi duymak isterim.
Tabi her şeyden önce bölümle alakalı yorumlarınızı yazın lütfen.

Ee beğendiniz mi bakalım bölümü?

YılKuz || One-Shot ||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin