Justins perspektiv: hon stod nu en meter ifrån mig och med rödsprängda ögon och ett skadat ben och hjärta. hon såg lika ut som mig för mitt hjärta vid den stunden var skadat. mina andningar var inte normala, dom var oregelbundna och tunga. hon sa." Why? Varför gjorde du slut Justin? Varför?"
Jag visste egentligen inte vad jag skulle svara på det, jag visste inte om jag skulle berätta för henne om hennes mamma. men jag villa inte förstörs reaktionen mellan hennes mamma och hon. jag andades och kippa efter luft. " Linnea, jag sa till dig att du skulle gå.. jag hatar dig"
" Vad sa du?"
" Du hörde mig"
" Nej!"
" Men du får väll lyssna då.."
" Vad sa du Justin?! Säg.. Jag vill höra det igen och jag vill att du ska kolla mig i ögat när du säger det. Jag vill se om det du säger är sant, för om du inte kan se mig i ögonen och säga det så ljuger du."
" Nej"
" Nehepp men jag kommer inte ge upp på dig i alla fall."
" Gör inte det"
" Varför?"
" Jo för att jag hatar dig Linnea" sa jag och hon hörde det och såg det. vi hade ögonkontakt. jag såg i hennes ögon hur hela hon bröts ihop inombords. hon kollade bara på mig och sa. " så var allt detta?"
"Inget" sa jag och kollade på en buske bredvid henne. jag vågade inte möta hennes ögon igen för då skulle jag bryta ihop mer inombords. jag var redan skadad.. hon försökte få ögonkontakt men jag kollade bara bort. sedan så vände hon på sig och haltade iväg. men Jag såg på henne hur hela hon vibrerade. Vad hade jag gjort? Vad har jag sagt.. nu kan jag garantera att jag har förlorat henne. bara tänka på det jag hade just sagt gjorde så det bildades en stor stenklump av gråt. jag höll in den för min kropp orkade inte gråta nå mer. Jag gick mot min bil och sedan så satte jag mig i den och åkte iväg mot studion. jag gick in och satte mig där, jag var tvungen att skriva ut mig.. jag tog fram blocket och började skriva.. flashbacks från kom gång efter gång och det sved som mest då.
YOU ARE READING
If you love her,tell her
FanfictionMobboffret Linnea får en kväll en vänförfrågning på Skype. En främling som hade frågat om hon villa bli hennes vän. Linnea accepterar och just vid den stunden förändras Linneas och hennes liv går bara uppåt och uppåt. Men vad hon inte vet är att hen...