THIRST TWEETS | EURUS&SEB
-13.47━━━━━━━━━━━━▪━━━
- Masz te tweety?
- Mam, boję się je czytać.
- Jaki problem?
- Nie będę mógł strzelić do autora.
- Nah, popraw włosy, bo robimy live - Eurus pomachała do kamerki i usiadła na fotelu obok Seba. - Minuta. Tylko nie zacznij za bardzo przeklinać, mogą to oglądać dzieci.
- Kanał wariatki i wywalonego z wojska pułkownika mogą oglądać dzieci? Nieźle.
- Shh, bo przeczytam je za ciebie.
•
- Hej, dzieciaczki, tutaj Eurus - pomachała wesoło najmłodsza Holmes, jednocześnie obejmując Sebastiana. - Dzisiaj Seb jest tu w roli gościa, gwoździa programu i głównego tematu.
- Prawie jak moja terapia, mów dalej - wymamrotał pół żartem, bawiąc się kopertą zawierającą treść tweetów. Eurus parsknęła. - Nie chodzisz na terapię?
- Nie, już nie, mów dalej, ja tu tylko wyglądam.
- Zorganizowaliśmy ostatnio akcję z thirst tweets na temat Sebastiana, a na koniec odcinka nominujemy dla was kolejną osobę. Widzicie tę tarczę? - wskazała na biało-czarny okrągły malunek na ścianie za fotelami. - Jeśli tweet będzie w mniemaniu Seba-
- Jeśli będzie ohydny, będę strzelał w ścianę zamiast w autora, uznajcie to za złagodzenie - uśmiechnął się Moran wesoło, wyjmując broń. - Dzieci i dorośli, nie róbcie tego w domu, to idiotyczne i nie wiem, dlaczego podjąłem taką decyzję. Prawdopodobnie dla większego efektu. Pierwszy tweet. - Rozdarł kopartę i wyciągnął pierwszy z nich.
- Meh, robiłem ludziom gorsze rzeczy bez podziękowań, mogę kogoś uderzyć i można potem podziękować, nie widzę problemu. Chociaż to podchodziłoby pod fetysz... Jak myślisz? - zdusił śmiech, odkładając karteczkę na stolik. Może to nie okaże się jednak takie złe.