Byla sobota kdy jsem se opět probudila na lékařském lůžku kde jsem byla možná častěji než doma.. Vedle mě seděl ospalí James a držel mě za ruku..
Bolela mě hrozně hlava... nemohla jsem se ani pohnout, ani si nepamatuju co se stalo, jen jak... Aha...
,,Pane bože Kim! Jsi v pohodě?" probudil se James a začal vyšilovat.
,,Ano.. jsem" kývla jsem hlavou a James šel hned pro doktora.
,,Dobré odpoledne Kim, jakpak se cítíme?" usmál se doktor který Kim moc dobře znal.
,,No, mám pocit jakoby mě podupal kůň.." usmála jsem se.Po dvou dnech mě doktor pustil domů, ale nesměla jsem ještě chodit do školy.
,,Doma jsem si sedla na židli který byla poblíž a to byla kuchyňská židle, James šel semnou domů, namazal mi toustový chleba nutellou..Když james odešel, tak jsem doma uklidila a šla jsem zkontrolovat poštu.. Nic.. Ani matka se mi neozvala po asi 4 měsících...
Celý den jsem se koukala ven z kuchyňského okna, viděla jsem jak si malý děti hráli.. matky si povídali mezi sebou a pomáhali svým dětem když spadli.. všechno tohle mě přinutilo přemýšlet proč jsem já skončila takhle?.. a to mě dohánělo ke dvoum věcím.. k otázce jestli má smysl dále žít.. a k rozhodnutí že to udělám.. už to nemůžu dále oddalovat.
Byl věčer a já jsem se probudila z noční můry ve které hrála Jeni.
Dneska se někdo bral, vydím ohňostroj.. šla jsem na balkón se koukat na barevné světla létající vzduchem.. podívala jsem se dolů z balkónu, byla to výška. pomalu jsem si stoupla na hranu zábradlí.
,,Kim?, to jsem já, jdu tě jen zkontrolovat.." otevřel dveře James.,,Kim?"
,,Ano, tati?"
,,Podívej se na okolí, podívej se na motýli, ptáky, lidi.."
,,Ano, vidím je..."
,,Nikdy nezapomeň že když tě někdo bude trápit, neboj se to někomu říct.. VŽDY TU BUDU PRO TEBE! AŤ SE DĚJE CO CHCE"
,,Kim?" hledal mě James všude a taky našel..
,,KIIIIIMMMM!!!!" běžel za mnou ale byli zamčené dveře od balkónu.. mlátil a bušil na prosklené dvěře, nevnímala jsem, ale otočila jsem se na něj, ukazoval ať jdu k němu.. já jen řekla.."I LOVE YOU"
Ahojky lidi, vím že to asi nebyl konec podle vašich očekávání, ale to by byl konec k tomuto příběhu, pokud se líbil tak bych byla ráda za hlas a nějaký komet.. Tak zatím PA
ČTEŠ
Mám pořád žít?
Misterio / SuspensoPříběh je o holce která je týraná všude na jejím kroku. Otec někam odjel. Máma jí zanedbává. Šikanují jí ve škole