,,Kolik že dnů do smrti? "
,,1,2,3..." počítala jsem když jsem vstala.Zvedla jsem se z postele.... Opět ruka bolela jako prase.... Postel celá od krve.... Obličej celej červenej.
Vzala jsem si oblečení a šla s tím do koupelny.
Jak jsem tak šla uličkou do koupelny tak zprava od kuchyně vylítne máma celá šťastná...,,Kiiim! Víš co se teď stalo?"
Ignorovala jsem jí...
,,Mám přítele " ukázala mi zprávy ale já se ani nekoukala a říkala jsem v hlavě
,,Ty si najdeš přítele... A já jsem ti celý život u prdele",,A víš co je ještě lepší? "
Pořád jsem jí dávala ignor.
,,Že pojedu s ním na dovolenou" byla celá šťastná
Zaskočila mě ta zpráva a hned jsem se zeptala.
,,N-Na jak dlouho?"
,,Na měsíc až rok" a odešlaŠla jsem do koupelny a radši si nic o tom nemyslela nechci to řešit.
Udělala jsem si make-up a běžela rychle do školy.
Učitelka stálá už před vchodem u školy.
Jak jsem vedle ní šla tak mě chytla za ruku aby mě zastavila.
...Sakra...
,,Tak pojď jdeme k lékaři "Po cestě k lékaři bylo děsně trapný ticho, ale potom se učitelka rozpovídala.
,,Proč vůbec nešla tvoje mamka s tou rukou k lékaři? " optala se
,,Nevím "
,,Ona se o tom ještě nedozvěděla? "
,,Nevím " nechtěla jsem se o tom bavit a dávala to dost na jevo.Opět jsme seděli před dveřmi u doktora....
Po chvíli jsme přišli na řadu a šli dovnitř...
,,Tak co? Půjdeme na šití? "
,,Ne!!!!!!!!!! " zařvala jsem
,,Neboj mi ti to umrtvíme" uklidňoval mě
,,Prostě ne!! " zařvala jsem ještě jednou
,,Ty jsi asi nikdy nebyla takhle zraněná viď? "
,,....." skonila jsem hlavu
,,Takže jo? "optal se opět
,,N-No" koktala jsem opětChvíli bylo ticho
,,No tak si popovídáme zachvíli " zvedl se ze židle, sundal obvaz a vzal mi ruku.
Stříkl na ní nějakou vodou která příšerně štípala.....
Odtrhla jsem ruku a měla slzy na krajíčku oka......
A už to teklo...... Začala jsem brečet jak to štípalo.,,V pohodě? " zeptal se
,,Ne!!! " zařvala jsem a slzy mi tekly ještě rychleji než před tím...Vzal mi znovu ruku a píchl do toho krvavého masa takovou jehličkou, kterou potom proudila nějaká tekutina..
Zařvala jsem jak nejvíce to šlo...
Řvala jsem po celý nemocnici...
Brečela jsem jak nejvíce to šlo...Začala jsem do všeho kopat a vše shazovat...
Podezřele na mě doktor koukal a nic nedělal..
,,Ty ji nějak nezastavíš? " optala se učitelka doktora..
,,Ne jen si počkej " a pořád se na mě koukal,,Aaaaaaaaaaaa" řvala jsem
Začala se mi motat hlava....
Pokusila jsem toho všeho shazování a kopání nechala a snažila se stát v klidu..., ale nešlo to...
Motala se mi hlava jako kdybych byla na kolotoči...Upadla jsem na zem a přestala vnímat nic jsem neslyšela a viděla vše 8× ...
Doktor se za mnou rozběhl, zavedl mi hlavu a koukal se mi do očí ale já ho neviděla viděla jsem jenom světlo...
,,To je konec? To opravdu končím jenom kvůli ruce? "
ČTEŠ
Mám pořád žít?
Mystery / ThrillerPříběh je o holce která je týraná všude na jejím kroku. Otec někam odjel. Máma jí zanedbává. Šikanují jí ve škole