Επεισόδιο 2

343 20 2
                                    

Tony sabah ayıldığındaki tepkisi (media)

+01: Yanlış numaraya falan yazdığım yok.

+01: Kesinlikle sana yazdığımın farkındayım Elenore.

+01: Bu numarayı herhangi bir yerde bulma ihtimalimin olmadığını da biliyorsun.

+01: Bu ülkede farklı bir hat kullanıyorsun ve eğer samimiysen onlara o numarayı veriyorsun.

+01: Bu hattı ise sadece Türkiye'deki ailen için kullanıyorsun. Memleketindeki en yakın arkadaşından başka kimsede de yok zaten.

+01: Bu arada 3 çocuklu kadınım numarası iyiymiş. Seni tanımasam gerçekten yaptığın numarayı yer, özür bile dileyemezdim.

(19:13)

Elenore: Bayağı da erken ayıldınız beyefendi, zor olmadı mı bu kadar çabuk ayılmak?

+01: Ayılalı çok oldu, yaptıklarımı hazmetmek kolay olmadı.

+01: Çünkü sana yazmayı kesinlikle planlamıyordum.

+01: Üzgünüm, eğer rahatsız ettiysem.

Elenore: Yo, rahatsız olduğumdan değil de.

Elenore: Kimsin?

+01: Kim olduğumu deşifre etmek isteseydim zaten sana kendi numaramdan yazardım, değil mi güzeller güzeli Elenore?

Elenore: Yani sıkıcı bir sapıksın ve tek derdin beni rahatsız edip, diken üstünde tutmak.

Elenore: Okey.

Elenore: Diyeceklerin bitti mi?

Elenore: Çünkü engelleyeceğim de.

+01: HAYIR, ENGELLEME.

Elenore: Neden?

Elenore: Mantıklı bir sebep söyle.

+01: Çünkü beni engellemen için mantıklı bir sebep yok ortada.

+01: Yani sana sarkıntılık yapmadım. Herhangi taciz edici bir şey söylemedim ya da bir resim atmadım.

+01: Seni tanıyorsam eğer, bu konuda adaletli davranacağını da biliyorum.

Elenore: Kimsin ki beni tanıdığını iddia edebiliyorsun?

Elenore: Ayrıca seni tanımamam bile engel sebebi benim için.

Elenore: Bence bu konuşmanın burada bitmesi gerek yoksa daha fazla sürdürecekmişsin gibi geliyor.

Elenore: Kendine iyi bak ve lütfen kendi iyiliğin için bana yazma.

+01: Seni senden daha iyi biliyorum

(Mesajınız gönderilmedi.)

+01: Seni o kadar iyi tanıyorum ki,

(Mesajınız gönderilmedi.)

+01: Seni sevenlere zarar gelmesin diye kendinden uzaklaştırıyorsun.

(Mesajınız gönderilmedi.)

+01: Ve seni o kadar iyi tanıyorum ki,

(Mesajınız gönderilmedi.)

+01: İnsanların seni aldatmasından korktuğun için onları kendinden itiyorsun.

(Mesajınız gönderilmedi.)

+01: Ben seni biraz tanıyorsam,

(Mesajınız gönderilmedi.)

+01: Senin bana iyi geleceğini bildiğim gibi benim de sana iyi geleceğimi biliyorum.

(00:00)

(Mesajınız gönderilmedi.)

Daha sonra Tony, Elenore'un telefonundan engeli kaldırmak ve ona böyle bir sürpriz yapmak için aşağıdaki garajına indi.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
NO MORE RUNNIN'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin