Stefan pov:
Ik schoot wakker en keek om mij heen en zag dat ik alleen was. Ik herinnerde mij weer wat er aan de hand was en waar ik was. Ik zou samen met Cassidy naar Katherine gaan. Alleen er is geen enkel spoor van hun te vinden.
"CASSIDY."Riep ik maar hoorde niks terug. Ik stond op en ging snel door het huis heen maar er was niemand te bekennen. Shit nu moet ik Damon bellen die zal super boos op mij zijn. Niet dat ik het dat eigenlijk kwalijk neem aangezien ik Cassidy zou beschermen ik zou hetzelfde reageren als het om Elena zou gaan. Ik hoop dat het goed met haar gaat.Ik zou het mij zelf nooit vergeven als er iets met haar gebeurde. Ik pakte mijn telefoon en twijfelde of ik Damon wel zou bellen het enige wat hij gaat doen is schreeuwen. Ik besloot dus maar om Elena te bellen.
"Hey.."Zei ik door de telefoon en liep het huis uit. En keek om mij heen maar zag niks bekends. En ook geen spoor van Cassidy te bekenen
"Stefan waar blijven jullie?"Vroeg Elena en hoorde dat ze ongerust was. Nu moest ik haar vertellen daar haar beste vriendin weg was. Alweer, alleen dit keer was het mijn schuld.
"Elena.."Zei ik en kreeg het haast mijn mond niet uit. Hoe kon ik ook zo dom zijn.
"Stefan wat is er aan de hand."Ik hoorde wat gestommel op de achtergrond dat betekende dat iedereen dus nog op ons aan het wachten was. Dit gaat nooit goed aflopen.
"Het is Cassidy."Zei ik en slikte hard. Ik hoorde om de achtergrond Damon praatten en toen was er gestommel.
"STEFAN wat is er gebeurd."Hoorde ik Damon nu door de telefoon zeggen de de telefoon van Elena had gepakt.
"We klopte aan en toen deed Katherine open en we liepen samen naar binnen er was toen nog niks aan de hand. Katherine draaide er om heen en Cassidy en ik werden ongeduldig en opeens werd ik wakker en er was niemand te bekennen ze had mijn nek gebroken."Legde ik hem uit. We hadden ook nooit met haar moeten afspreken ze is niet te vertrouwen. Waar kan ze nou zijn?
"JEZUS STEFAN!"Zei Damon boos en ik hoorde toen een klap en de lijn was weg. Hij had vast de telefoon tegen de muur gegooid. Ik hoopte maar dat iemand wat van Katherine had gehoord, dat Cassidy oke is. Wat moet Katherine ook met Cassidy? Ik stapte in mijn auto en reed naar huis.
The Boarding House.
Stefan pov:
Ik parkeerde mijn auto en stapte uit en liep naar de deur. Ik hoorde het geschreeuw binnen. Ik deed deur open en ik was nog geen eens binnen of Damon had mij tegen de muur aan gedrukt. Met zijn handen om mijn nek heen.
"DAMON."Schreeuwde Elena. Iedereen keek geschrokken naar ons. Het stoom kwam bijna uit Damon zijn oren.
"WAAR IS ZE?"Zei hij boos en ik zag aders onder zijn ogen verschijnen. Ik kreeg haast geen lucht meer zo hard had hij mij tegen de muur gedrukt.
"Damon kom op. Hier lossen we niks mee op we moeten Cassidy vinden."Zei Rick die naast Damon nu stond en hij probeerde Damon van mij af te halen. Wat niet echt lukte aangezien Damon veel sterker is.
"Hoe kun je zo dom zijn. Ik had je nog zo gewaarschuwd."Zei Damon boos en liep weg van mij. Elena kwam naar mij toe en trok mij in een knuffel.
"Gaat het?"Vroeg ze bezorgd en ik knikte naar haar en liep samen met haar naar de rest die in de woonkamer stond.
"Was alleen Katherine er?"Vroeg Caroline die bezorgt was om haar nichtje.
"Ja. Ze deed erg vaag en ze draaide er om heen en voor ik het wist werd het donker."Legde ik ze uit. Het was allemaal zo vaag. Waarom vond ze het goed als ik mee ging..
JE LEEST
Returning back (Damon Salvatore / The Vampire Diaries)
VampireCassidy Smoak is het nichtje van Caroline Forbes. Ze heeft heel haar leven in mystic falls gewoont, tot 2 jaar terug. Cassidy haar ouders zijn overleden in een auto ongeluk, met de ouders van Elena Gilbert. Sinds toen is ze verhuisd naar New York om...