Bak sen!

66 1 1
                                    

Arkadaşlar merhaba biliyorum saçma olucak ama Timuçinin ismini değiştirmeye karar verdim Artık Timuçin yok Rüzgar var iyi okumalar umarım beğenirsiniz bütün bölümlerde düzeltme yaptım :) Ayrıca lütfen şarkıyı açın dediğimde açın daha mantıklı gelir.

Multimedia da Cemre var!

Cerenin ağzından

Şiddetli ve gürültülü bir sesle uyandım yine kriz geçirmiştim galiba şuan burnuma sigara ve mentol kokusu geliyordu SİGARA? MENTOL?

Baktığımda Rüzgar beni kucağından indirip arkasına aldı. Sliah sesi gelmişti yerde yatan kanlar içindeki adama bakınca gözlerim irileşti. Rüzgarın omzunun üstünden baktığımda üç kişi gördüm gülüyorlardı.

-Ah kusura bakma Rüzgar arkadaş izin vermedi gerçi almadık ama zorluk çıkarınca hallettik. dedi ortalarında duran siyah saçlı adam simsiyah giyinmişti arkasındakiler de aynıydı arkada solda duranda gümüş küpe vardı hepsi gayet korkutucu ama karizmatik duruyorlardı.

Rüzgar hiç takmadan soğuk ve umursamaz haliyle cevap verdi

-Ne istiyorsun Poyraz söyle ve defolup git burdan.

Poyraz bana döndü ve sırıtıp göz kırptı ve bende istemsiz olarak Rüzgara daha da yaklaştım. Rüzgar göz ucuyla bana baktı ve anında önüne döndü utanmıştım ama şuan korkum utancımdan daha büyüktü. Rüzgar sinirlenmişti. Ama poyraz denen adam sanki anlamış olucakki güldü ve kaşınmaya devam etti.

-Ne o yeni kızın bu mu Güzelim merhaba demek yok mu?

-ÇIK LAN BURDAN ADAMLARINI DA AL SİKTİRİP GİDİN BURDAN?!

Rüzgar resmen kükremişti ve bu benim ondan uzaklaşmama neden omuştu şuan oldukça korkutucu gözüküyordu ve bende çok korkuyordumgeriye giderken başım döndü ve sendeledim. Hala geriye giderken duvara çarpıp yere çöktüm Rüzgar hemen yanıma geldi kulağıma bişeyler fısıldadı bu söyledikleri her ne kadar korkumu alıp götürsede Poyraza döndüğüm an geri geliyordu. bana 'kıpırdama dinlen ben varken sana bişey yapamazlar unutma' demişti.

-Yavru kedine dikkat et Rüzgar rahatsız galiba başına birşey gelmesin. İmalı konuşması tüylerimi diken diken yaparken Rüzgara döndüm sırıtıyordu. SIRITIYORDU?! manyağa bak adam resmen bana zarar vermekle tehdit etti Rüzgar gülüyo işte şimdi korkmaya başlamıştım.

-Yiyosa ona dokunmayı dene Poyraz en son böyle tehtid ettiğinde biri ölmüştü sanki KARDEŞİN DOĞRU YA beni öldürücem derken kendi kardeşini öldürmüştün diymi?

Poyrazın suratındaki gülümseme hemen silinirken sinirlendiği her halinden anlaşılıyordu. ne yani bu adam kendi öz kardeşini mi öldürmüştü ve rüzgar bunu çok eğlenceli ve keyifli birşeymiş gibi gülerek söylüyordu.

Poyraz patlamaya hazır bir volkan gibi gözüküyordu çok korkutucuydu birden bana dönünce ne olduğunu anlayamadım. Bana bakmadan işaret parmağını bana sallayarak ve bağırarak konuşuyordu işte volkan patlamıştı.

-İnan bana ben intikamımı alırım onu sen öldürdün cemre nasıl öldüyse senin güzel sürtüğünde ölücek onu sen öldüreceksin Rüzgar!?

Ben daha herşeyi tam anlayamışken ve korku dolu gözlerle Rüzgara bakarken Poyrazlar hızlı adımlarla çıkıp gittiler.

(Şimdi müziği açabilirsiniz)

Rüzgar bana doğru harekete geçtiğinde sanki mümkünmüş gibi duvara sindim iyice. ve asla yapmiyacağım şeyi yaptım ve kendimden nefret ettim ona yalvardım ilk defa birine yalvardım.

-Hayır lütfen bbana zzarar vermme yalvarırım yapma bana bişey yapma bırakın gidelim lütfen

oda gelip yanıma oturdu ve gözlerini kapadı 

-Sana zarar veremem Cemre sürtüğünün yanına gidemem daha erken

dediği şeyi düşünmeye başladım ne demek istemişti cemrenin yanı cemre ölen kardeşti o zaman o damı ölürdü ama ben bana zarar verme demiştim.

-annem ve babam nasıl öldürüldüler kim öldürdü. Ama cinayet olamaz çünkü ben de kazada arabadaydım yani biz gördük babam kontrolü kaybetmişti biz o yüzden yani annemler bu yüzden araba...

tekrar ağlamaya başladım artık yemin falan kalmamıştı herşey bozulmuştu ama pişman değildim annem haksızdı bence ağlamak yenilgiyi kabul etmekti tmm belki öyle ama bu durumda kazanan yada kaybedeb olucak mıydı bilmiyordum belkide iki dakika sonra ölücektim ama bunun için daha erkendi benim ailem ölmüş yada öldürülmüş olsalar bile kardeşim var ve Nazı tek başına bu haksızlıklarla vicdansızlıklarla ve sadece acı ve üzüntüden ibaret olan bu dünyada yalnız bırakamazdım. Bunu onun için göze alabilirdim o benim herşeyimdi öz kardeşim olsa bu kadar yakın olmazdık. umut insanın yaşaması için olan tek sebep benim yalnızca tek bir umudum var oda Naz. Naz beni hayatta tutan tek şey eğer onu da kaybetseydim annem ile babamın yanına giderdim.

beni düşüncelerimden ayıran Rüzgarın sesiydi

-Siz arabaya binmeden önce arabanın ayarları bozuldu bir kaç gizli cihaz ile arabanın konrotolünü ele aldılar. Zamanı geldiğinde de kontrolü kaybetmenizi sağladılar ve sonrada kaza yaptınız planlı birşeydi.

-kim yaptı? msesim titrek çıkmıştı hala onun göğsünde yatıyordum bitkin düşmüştüm kalkacak gücüm yoktu ama söylediği kişi bile onu öldürme sebebim olabilirdi.

-BABAM YAPTI!

Babası katildi hemde ailemin katili ve bende ailemin katilinin oğluna sarılmıştım bu nasıl bir işkence böyle?

SIRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin