Merhaba arkadaşlar! Multimediada Ceren var! Lütfen yorum ve vote :)
Cerenin ağzından
Naza döndüğümde gözlerinin dolduğunu gördüm. Neler oluyor bakışımı naza yolladım ama o anlamadı bende sordum
-Naz neler oluyor? Ağlama sakin ol neler oluyo anlat bana bitanem
-dur ben anlatayım. diye nazın yenine konuştu Rüzgar.
-Anne ve babanıza ne olduğunu biliyor musunuz? diye sordu bir an gözlerim yanar gibi oldu ama ben ağlamazdım hele ki bu iki adam için. kekelediğimi bile umursamadan konuştum.
-Kazada öldüler, ikimizinde ailesi trafik kazasında öldü.
Rüzgar güldü daha sonra kahkaha patladı! Evet tam olarak bir KAHKAHA?!
ayağa kalktım ve Rüzgarın yanına doğru ilerledim gözüm dönmüştü ve galiba yaptığımdan pişman olmuştum ben Rüzgara tokat atmıştım. Tokatın etkisiyle suratındaki kahkaha silinirken sinirlendiği belli oluyordu. ama geri adım atmazdım.
-Çok mu komik lan ha? çok mu komik ailem öldü be benim ilk sevgilim öldü benim meleğim öldü ve sen kahkaha mı atıyorsun ne biçim bir şerefsizsin sen be ha söylesene hadi az önce kahkaha atıyordun yine at çok komik ya insan ölmesi ailemizin ölmesi hemde GÖZÜMÜZÜN ÖNÜNDE HADİ GÜLSENE?!
sesim sonlara doğru iyice artarken Naz gelip kolumdan tuttu ve beni Rüzgardan uzaklaştırdı hala ağlıyordu. Ama bana değil tunaya bakıyordu. ama benim gözüm dönmüştü gözüm seğiriyordu bu başlangıçtı. bir snir krizinin daha başlangıcıydı.
Nazın ağzından
Gidip cereni kolundan çektim ve timuçinden uzaklaştırdım. Gözüm Tunaya kaydı hala soğuk bakışlarla bana bakıyordu ve ben daha fazla korkuyordum. Elimdeki kol hareket edince cerene döndüm gözü seğiriyordu bu iyiye işaret değildi. Ceren kazadan sonra sinir krizleri geçirmeye başlamıştı bizim müdüremiz cerene hep sakin kalmasını kendisini üzmemesini ve sinirlenmemesini söylerdi yetimhanedeki bir kaç kız bu durumu kullaıp cereni kızdırmışlardı ve ilaç kullanmaya mecbur kalmıştı çünkü kriz geçirdiğinde nefessiz kalıyordu. ama burda olmazdı ilaçları yoktu ve benim Cereni sakin tutmam gerekiyordu ama Rüzgar sanki biliyormuşta bilerek yapıyormuş gibi devam etti
-Kaza değildi aptal kız anne ve babanız ölmedi öldürüldüler. O olay cinayeti?!
Cerenin nefesi iyice hızlandı ve nefessiz kalmaya başladı hayır olmaz
-Ceren kardeşim bana bak bana bak ceren lütfen sakin ol tamam mı bişey olmicak derin nefesler al kurtulucaz bunu düşün sakin ol
Dediklerim sanki havada uçup gitmişlerdi Ceren duymuyordu sanki buda benim korkumu çoğaltıyordu. Gözleri kapanmaya başladığında iyice endişelendim ve ne olduğu bilmeden tuna ve Rüzgara döndüm.
-CEREN HAYIR yardım edin bişey yapın nolur yalvarırım. Ölmesine izin vermeyin.nolur hayır lütfen
ceren kollarımın arasından kayıp gittiğinde dehşetle ona baktım. Tuna nihayet yanıma geldi ve ilk defa onun yüzünde farklı bi ifade gördüm ama bir türlü çözemediğim bir duygu.
-Noldu ona neden bayıldı hastalığı mı var?
nihayet ağlamayı kesip tunaya döndüm ve konuştum
-kriz sinir krizi geçirdi az önce ilaç kullanıyordu nefessiz kaldı bişey yap yalvarırım bişey yap kurtar onu
-sakin ol ona bişey olmicak
onun dediği sözle rahatlayamasamda başka çarem yoktu. Nihayet Rüzgar gelip cereni kucağına aldı ve onu dışarı çıkartırken soru soruyordu.
-ne ilacı kullandığını biliyo musun adını falan ilacın?
-hayır hep saklardı ilacı göstermezdi bana
-tuna sen burda kal gözünü üstünden ayırma kızın kaçmaya kalkmasın.
-NE HAYIR HAYIR BENDE GELİYORUM CERENİ YALNIZ BIRAKMAM!?
beni tınlamayıp odadan çıktı bende koşturdum ama tuna çoktan kapıyı kilitlemişti.
-aç şu kapıyı lanet olası pislik kardeşim o benim yalnız bırakmam bişey yapmayın ona sakın CEREN BURDAYIM KARDEŞİM SENİ KAYBETMİCEM BENİ BIRAKMA SENDE YANLIZ BIRAKMA BENİ!?
sanki beni duyabilecekmiş gibi bağırdım ama duymadı.
-sakin ol ona bişey olmicak bize lazımsı...
Tunanın lafını kesen şiddetli bir silah patlama sesiydi olamaz ceren ööldü müü beni bıraktı mıı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SIR
Misterio / SuspensoBazı yaralar ne yapılırsa yapılsın kapanmaz! İnsanın umudu olmazsa hayatının bir anlamı kalır mı? Yoksa umudu olmazsa yaşaması için bir sebebi olmaz mı?