最初 |the first|

1.4K 62 1
                                    

Y/N povestește

— Pa mamă, am plecat! țip și ies pe ușă.

Încep și merg cu pași repezi spre cafeneaua la care lucrez. Sunt o banală chelneriță, știu.

Ajung, îmi pun uniforma și încep să le iau comenzile oamenilor. Dintr-o dată clopoțelul de la ușă sună, ceea ce înseamnă că a mai intrat cineva. Mă uit în direcția ușii și, văd un grup de șapte bărbați, cu măști pe față și șepci negre. Ei își găsesc o masă liberă și se așază. Mă duc spre ei să le iau comenzile.

- Bună și bine ați venit la cafeneaua Coffee Star, vă pot lua comanda?

- Sigur, am vrea 4 ice-coffees, 2 cafele cu lapte și una neagră, fără zahăr.

Cât timp scriam în carnețel cu mâna tremurată, pe lângă acele priviri cât de cât normale care erau asupra mea, simțeam o privire ca de gheață, ceea ce mă făcea să tremur și mai mult.

- Vi le voi aduce în 5-10 minute! zic și plec rapid de la masa lor.

Nu este ceva nou pentru mine să îmi tremure mâinile când vorbesc cu cineva. Am anxietate socială. Dar, când am simțit acea privire care mă îngheța, era ceva mai mult decât deobicei. Mă simțeam și mai neliniștită. Ar trebui să evit masa aceea. Le voi da comenzile și, când vine rândul platei, îi voi spune lui Sayeon să meargă la ei. Mă înspăimântă. 

Primesc comenzile, le pun pe tavă și mă îndrept spre ei. Cu toate că mâinile îmi tremură teribil, nu am scăpat tava. Le așez paharele pe masă și voiam să plec cât mai repede, până când vocea unuia dintre ei mă oprește.

- Scuză-mă! Cum te cheamă?

- Îmi p-pare rău, dar nu văd de ce v-aș spune asta. Să a-aveți poftă! zic și plec rapid.

Mă duc spre tejghea și, acolo îmi văd colega de tură.

- Sayeon, poți te rog să te duci tu să le dai nota bărbaților de acolo?

- De ce nu o faci tu?

- M-mă doare capul...

Ea își dă ochii peste cap și îmi mângâie umărul.

- Okay, știu că probabil nu ăsta e motivul dar nu te forțez. Poți să te duci să iei ceștile de pe masa 5 și să le duci în bucătărie, că le spală bucătarul.

- Bine. Mersi mult!

Mereu m-am înțeles bine cu ea. E ca o prietenă pentru mine.

Mă duc să strâng ceștile și, le duc în chiuveta din bucătărie.

Sayeon povestește

Mă duc spre masa celor șapte băieți de care Y/N se teme. De fapt ea se teme de toate persoanele, ceea ce nu e bine pentru ea. Țin la ea, e ca o soră pentru mine. Știu de problema ei cu anxietatea socială, și e în regulă. Încerc să o ajut cum pot.

- Aceasta este nota, vă mulțumim că ați ales cafeneaua noastră!

- Scuză-mă că te întreb, dar unde este cealaltă chelneriță?

- Vă referiți la Y/N? Are... Treabă.

- Y/N... șoptește unul dintre ei.

- Poftim?

- Nimic, din întâmplare ne poți spune și celălalt nume al ei?

- Nu știu dacă ar trebui să fac asta...

- Oh haide! Unul dintre noi o place, nu vrei ca prietena ta să fie fericită? Doar dacă nu are un iubit deja...

- Ah nu! E disponibilă... Nu ar strica să o văd cu mai multe persoane în jurul ei. Mereu stă singură. O cheamă Lee Y/N.

Jungkook povestește

[Acum 20 de minute]

Intru în cafenea cu gașca mea. Nu e orice fel de gașcă. Sunt ca o familie pentru mine.

La noi vine o chelneriță tânără, fără pic de machiaj pe față, de o frumusețe rară, să ne ia comenzile.

- Bună și bine ați venit la cafeneaua Coffee Star, vă pot lua comanda?

Vocea ei era tremurată, ceea ce mi se părea cute.

Jin hyung îi spune ce vrem fiecare, și în timp ce nota pe carnețel, observ că și mâinile îi tremurau. O fi genul de față timidă... Îmi place!

- Vi le voi aduce în 5-10 minute! zice și pleacă cât mai repede de la masă.

Eu tot stăteam cu ochii pe ea. Este așa frumoasă... Acei ochi frumoși care transmit atâta inocență și blândețe!

- Jungkook ne asculți? întreabă vizibil iritat Yoongi-hyung.

- Da, eu doar-

- Oh, mă întrerupe Jimin-hyung, știu ce se întâmplă aici! Chelnerița ți-a atras atenția!

- Opaaa, micuțul Jungkook e îndrăgostit!! zice Namjoon-hyung.

- Nu o să vă las să rădeți de mine, înainte de orice, cu toate că-s mai tânăr, nu uitați cine-i șeful!

Ei toți înghit în sec.

- Acum ajutați-mă să îi aflu numele întreg. În continuare mă voi descurca singur. zic rece.

Ei aprobă. Oare i-am speriat prea tare? Îmi iubesc hyungii, dar uneori întrec măsura. Nu îmi place să fiu luat în râs, mai ales de apropiați. Ei știu cât de rău mă deranjează asta și niciodată nu se opresc. Uneori am impresia că ei încă mă cred un copil, dar nu. Am ajuns șeful mafiei cu un motiv, și acela că fac ce fac fără resentimente. Nu îmi place să abuzez de puterea mea cu ei, dar ei știu că orice le-aș face, aș face-o la nervi. Ei îmi sunt singura familie.

- Okay Jungkook, te ajutăm. spune zâmbit Taehyung-hyung.

Chelnerița căruia încă nu îi știu numele vine spre noi cu tava cu comenzile, cu mâinile tremurate. Puteam să jur că o să scape totul, dar nu. A așezat cu grijă tava pe masă și a vrut să plece imediat, până când vocea lui Hoseok-hyung a oprit-o.

- Scuză-mă! Cum te cheamă?

- Îmi p-pare rău, dar nu văd de ce v-aș spune asta. Să a-aveți poftă! zice și pleacă.

Ceea ce a spus m-a făcut să zâmbesc în colțul gurii. Timidă și irezistibilă deci...

- Bun, nu uitați de ce am venit aici. Trebuie să vorbim despre misiunea cu SKZ! Nu îi putem lăsa să ne ia marfa! spune Namjoon-hyung.

- Simplu, dacă ne atacă, atacăm înapoi, fără discuții. le zic tuturor, iar ei aprobă.

Văd cum altă chelneriță vine spre noi, aducândune nota. Unde e cealaltă?

Mă uit la băieți subtil, ca să le dau de înțeles ce să facă.

- Aceasta este nota, vă mulțumim că ați ales cafeneaua noastră! spune ea.

- Scuză-mă că te întreb, dar unde este cealaltă chelneriță? întreabă Hoseok.

- Vă referiți la Y/N? Are... Treabă.

- Y/N... șoptesc eu.

Deci așa o cheamă...

- Poftim?

- Nimic, din întâmplare ne poți spune și celălalt nume al ei?

- Nu știu dacă ar trebui să fac asta...

- Oh haide! Unul dintre noi o place, nu vrei ca prietena ta să fie fericită? Doar dacă nu are un iubit deja...

- Ah nu! E disponibilă... Nu ar strica să o văd cu mai multe persoane în jurul ei. Mereu stă singură. O cheamă Lee Y/N.

Lee Y/N deci... Trebuie să aflu chestii despre ea.

Îmi place.

Hei acesta este primul capitol! Știu nu e cine știe ce dar mai încolo se vor întâmpla mai multe lucruri!
Scuzați greșelile gramaticale!



 




Cele 10 fețe ale lui Jeon [J.jk]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum