第5 |the fifth|

909 52 2
                                    

Y/N povestește

Libertatea miroase atât de bine! Mă rog, miroase puțin a hotel dar miroase atât de bine! Nu îmi pasă unde stau, atâta timp cât am scăpat de Jungkook, sau cum îl chema. Nimănui nu i-aro plăcea de mine. Sunt sigură că voia doar să mă folosească oricum.

Apăs pe butonul pentru room service.

- Aș vrea și eu în camera 321 meniul serii și două prosoape.

Este deja a doua zi a mea aici, așa că trebuie să profit de cât timp mi-a mai rămas.

Dintr-o dată cineva bate la ușă.

Wow! S-au mișcat destul de repede.

Deschid ușa și, îmi pică fața. E Jungkook!

- Ți-a fost dor de mine, iubito?

- C-cum mai găsit?

- Am metodele, acum haide! Plecăm! zice el autoritar.

- Nu! Te r-rog lasă-mă...

- ,,Nu"?! Bine atunci, am încercat să te iau cu frumosul dar aparent nu îmi dai de ales.

- C-ce vrei s-să zici..?

- Vise plăcute iubito!

Alea au fost singurele cuvinte pe care le-am auzit până să leșin.



Mă trezesc în aceeași camera ca acum câteva zile. Camera din casa lui Jungkook.

- În sfârșit te-ai trezit. zice o voce din laterala patului.

Îmi întorc capul rapid.

Yoongi...

- Nu ai idee cât te-am căutat. Jungkook aproape înebunise de disperare când a văzut că nu ești acasă.

- Î-îmi pare rău... Voi ați fost drăguți cu mine și e-eu v-am creat probleme...

- Ar trebui să mă enervez, dar nu pot. Ai avut strategie bună. Cine s-ar fi gândit că te-ai fi cazat la unul dintre cele mai scumpe hoteluri din Seul? zice și începe să râdă.

- Nu ești supărat?

- Oh ba da, dar mi-ar trece dacă mi-ai promite că nu vei mai încerca să scapi.

Eu nu spun nimic.

- Okay, reformulez: Dacă mai încerci să scapi probabil Jungkook te va omorî.

- Promit.

Dintr-o dată cineva dă buzna pe ușă. E Jungkook...

- Yoongi, ieși afară te rog. Am niște treabă de rezolvat.

Yoongi iese din cameră, lăsându-mă singura cu el.

Eu mă ridic repede din pat, stând în picioare. Ar fi cam compromițător dacă aș sta în pat, cu un psihopat care e nervos pe mine.

El începe și îmi zâmbește.

- Cred că am fost destul de clar, zice apropiindu-se de mine foarte mult, când ți-am spus că dacă încerci să pleci te voi pedepsi.

Se apropia din ce în ce mai mult, eu dându-mă mai în spate, într-un final lipindu-mă de perete. Fața lui era foarte aproape de a mea.

- Lasă-mă în pace! îi țip în față.

- Eu te-am avertizat ce se întâmplă dacă ieși din casă! spune pe un ton nervos.

- Îmi pare rău... spun în șoaptă, lacrimile invatându-mi din nou ochii.

- Și mie îmi pare rău, dar va trebui să te învăț o lecție. Nu uita că te iubesc iubito

Astea au fost singurele cuvinte pe care mi le-a spus înainte să își presteze violent buzele pe ale mele. Se mișca cu pasiune peste buzele mele care erau înghețate, aproape crezând că mi le va mânca.

După ce realizez ce se întâmplă, încep și mă zbat, încercând să scap.

El rupe sărutul și se uită în ochii mei cu ochi întunecați.

- Mai încearcă o dată să mă respingi și nu mai prinzi ziua de mâine.

Eu doar dau din cap, tremurând.

El își presează buzele pe ale mele apăsat, din nou, de data asta mișcându-le cu și mai multă pasiune.

Fiind primul meu sărut, am începutsă îmi mișc buzele timidă, o dată cu ale lui.

Îi place. Îi place timiditatea mea. Pare că vrea mai mult, ceea ce mă face să tremur și mai mult. Sărutul devine unul ud. Cere permisiune pentru a-și introduce limba în gura mea, iar eu accept. Nu vreau să îl enervez și mai mult. Își pune mâinile pe talia mea, strângând-o ușor în palmele lui mari. Asta nu duce la nimic bun...

El se desprinde din sărut, presându-și fruntea pe a mea.

- Nici nu ai idee cât m-ai speriat Y/N.

- Î-îmi pare rău...

- Scuzele nu vor rezolva nimic, doar faptele. Arată-mi afecțiune și mă mulțunești.

El se îndepărtează ușor.

- Și vezi că în seara asta e o petrecere între mafii. Ai rochia în dulap. Doar nu credeai că pedeapsa ta s-a terminat aici. Nu nu baby. Vei veni cu mine, așa că pregătește-te. zice și pleacă.

A plecat.

A plecat și m-a lăsat în mijlocul camerei cu fața mai roșie decât o roșie în sine.

Și în plus, cum adică între mafii?

Și asta nu a fost pedeapsa? Începe să îmi fie din ce în ce mai frica pentru viața mea.

Îmi e teamă de ce s-ar putea întâmpla diseară. Cine știe ce pedeapsa va fi.

Cele 10 fețe ale lui Jeon [J.jk]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum