Y/N povestește
Sunt aici de 5 zile. Nu am ieșit deloc din cameră. Noroc cu Yoongi care vine la mine și îmi aduce mâncare.
Tot de 5 zile nu l-am mai văzut pe Jungkook. Oare asta e șansa mea? Șansa mea să scap? Din moment ce el nu e aici pot avea un avantaj.
Yoongi povestește
Suntem toți în sufragerie, vorbind. Cumva am spus toți? Nup, Jungkook nu e aici. E într-o misiune destul de grea. Astăzi ar trebui să ajungă.
Dintr-o dată aud niște pași venind dinspre scări. Mă întorc repede și văd că e Y/N?!
- U-umm, hei! Am venit să văd ce faceți... spune ușor timidă.
- Bine, vino aici! spun și îi fac loc pe canapea.
Ea deja îi cunoaște pe toți. Fiecare am fost la ea măcar o dată.
- O să vin imediat ce mă duc la baie! zice și pleacă spre baia de la etaj.
Y/N povestește
Intru în baie și dau drumul de la geam la niște produse de curățenie.
Fug înapoi pe scări spre ei cu o față "terifiată".
- Ați auzit și voi? întreabă Namjoon.
- Băieți... Cred că e cineva în curte!
- Ce?! Bun, trebuie să ne calmăm, sigur sunt cei din SKZ! Namjoon, Jimin și Hoseok în curtea din spate! Eu, Taehyung și Jin în laterale și în față! Y/N, tu du-te în cameră și încuie ușa! Nu vrem să se întâmple ceva cu tine! zice Yoongi.
Ei toți pleacă. Asta e? Nu pot să cred!
Trebuie să mă mișc repede, în 5 minute o să își dea seama că a fost o alarmă falsă.
Deschid ușor ușa din față, și mă asigur că toți sunt în spate sau în lateralele casei. Perfect! Mă lipesc de peretele exterior al casei și încep și merg.
- Hei, veniți încoace! țipă Hoseok.
Toți se duc în spatele casei, unde am aruncat acele obiecte. Acum e șansa mea! Alerg cât mă țin picioarele spre poartă și ies.
Nu pot să cred că am reușit! Fug prin pădurea care înconjoară casa, și mă pierd printre copaci. Nu mă opresc și continui să alerg, până ce dau de stradă. Asta e! Am reușit!
Yoongi povestește
- Niște produse de curățat?
Mă uit în sus și văd geamul de la baie deschis. Nu îmi spune că...
- Taehyung, du-te să vezi unde e Y/N! Acum!
El se duce și, dintr-o dată îl aud cum strigă:
- B-băieți... Y/N lipsește!
M-am ars.
- Jungkook trebuie să ajungă în orice clipă! Căutați-o!
Ei toți fug și, eu caut prin apropierea casei, dar nimic. Zici că a intrat în pământ.
- Cum am putut lăsa să se întâmple asta...
- De ce, ce ai făcut? întreabă o voce din spatele meu.
Oh nu...
- Nimic.
- Dacă nu îmi spui voi afla de la altcineva și va fi mai rău. zice Jungkook.
- Y/N a fugit.
- Poftim?! țipă el. Trebuie să o găsim neapărat!
Nu mă așteptam să reacționeze așa. Deobicei ar fi țipat la toată lumea, dar nu. Nu are timp să fie nervos. Aparent vrea doar să o găsească.
Jungkook povestește
Nu pot să cred că Y/N a fugit! Când o găsesc nu o să scape așa ușor! Și doar am avertizat-o că dacă pleacă o voi pedepsi...
Doar așteaptă iubito. Te voi găsi eu.
Y/N povestește
Sunt în centru. Încă nu îmi vine să cred că am reușit să fug.
Cu toate astea, nu mă pot întoarce acasă. Sunt sigură că se vor duce acolo. Toți știu unde locuiesc. Ar trebuie să mă cazez la un hotel. Noroc cu salariul meu, altfel nu m-aș descurca doar din banii părinților.
Mă duc spre cel mai apropiat hotel și, ajung la recepție.
- Bună seara! Aș vrea și eu să rezerv o cameră.
- Sigur, pentru câte nopți?
- Ummm, cinci... Cred.
Femeia de la recepție îmi dă cheia și eu plec spre lift.
Camera 321, etajul 6.
Apăs pe butonul ce arată etajul 6 și aștept.
Dintr-o dată o imagine cu băieții îmi apare în minte. Pun pariu că mă caută...
Ajung.
Intru în cameră și mă duc direct spre baie pentru a-mi face un duș.
Jungkook povestește
Ajung pe stradă. Unde s-ar fi putut duce?!
Mă duc spre casă ei. Sigur trebuie să se fi dis acolo. I-a zis lui Taehyung că vrea acasă.
Ajung, și bat la ușă. E tatăl ei.
- Cine ești tu? întreabă el vizibil nervos.
- Bună seara, sunt Justin, un prieten de al Y/N-ei. Mă întrebam dacă este acasă.
- Nu. Nu a mai trecut pe acasă de 5 zile. Nu știu pe unde umblă, dar dacă o vezi spune-i că nu o mai primesc în casă. zice și trântește ușa în față.
Nu înțeleg cum Y/N-ei îi poate fi dor de cineva ca el. Este atât de bună cu toată lumea...
În orice caz, trebuie să o găsesc cu orice preț! Nu o pot lăsa să îmi scape!
CITEȘTI
Cele 10 fețe ale lui Jeon [J.jk]
FanfictionAcolo unde se afla ea, se afla și el. Iubirea dintre ei era atât de puternică încât o urau. O poveste unde Jeon Jungkook, un multi miliardar și șeful unei mafii se îndrăgostește nebunește de Y/N, o fată normală, blândă și inocentă. Dar ce se va întâ...