第8 |the eighth|

883 52 6
                                    

! Atenție: acest capitol conține limbaj licențios ! Dacă nu vă place nu citiți !

- Ce crezi ca faci?

- Mă dezbrac, nu se vede?

El își dă tricoul jos și abia atunci îi văd rănile de pe piept.

- Î-în regulă...

Eu mă apropii de pieptul lui și încep să îi dezinfectez rănile de pe piept. El se uită la mine cu o privire intensă.

Dintr-o dată el îmi ia din mână vata și îmi presează palma de pieptul lui.

- C-ce faci?

- Shhhhhh.

El îmi ia palma lipită de pieptul lui și o plimbă pe toată suprafața abdomenului lui tonifiat.

- N-nu mai fă asta!

- De ce? Te rușinezi? zice zâmbind.

- Nu! Doar că ești rănit și trebuie să te îngrijesc.

- Tu ești singurul pansament de care am nevoie.

- Nu te înțeleg, tu mă iubești sau doar vrei să te folosești de mine?

- Tu glumești nu-i așa?! Dacă aș fi vrut să mă folosesc de tine nu aș mai fi ținut cont de sentimentele tale și am fi făcut s*x și gata, dar nu! Nu pot să cred că tu încă de îndoiești de mine... Tu măcar, cât timp ai stat aici, ți pa mine măcar puțin?!

- E-eu...

- Știi ceva, las-o baltă. A fost o întrebare stupidă. Uit-o. zice și pleacă.

Am dat-o în bară... El tot ce făcea era să mă iubească și să mă aștepte până sunt gata.

Îl văd că își ia cheile de la mașină și pleacă pe ușă.

Chiar l-am supărat...

Mă duc fuga spre camera lui Yoongi. Poate știe el unde s-ar fi putut duce.

- Hei Yoongs, știi unde s-ar fi putut duce Jungkook dacă ar fugi?

- Umm, uite Y/N, el chiar s-a simțit rănit când i-ai spus toate alea. A zis că are nevoie de o pauză ca să își pună în ordine gândurile.

- Ah... Okay. Dar tu de unde știi toate astea?

- Am trecut pe lângă sufragerie și v-am auzit și, plus de asta, m-a sunat și mi-a zis ca eu să mă ocup de mafie cât timp el e plecat. Dar tu?

- Eu ce?

- Tu chiar nu ți la el de loc? Te înțeleg, te-a răpit și te-a forțat să îl înghiți dar totuși..?

- Nu sunt sigură. Mă simt în siguranță când văd că și el e în siguranță. Nu zic că nu țin la el, dar el mă iubește, iar eu nu știu dacă ceea ce simt e iubire sau doar vreau să îl văd bine.

- Înțeleg. Păi zilele astea eu zic să meditezi la ceea ce simți. Nu va mai fi acasă pentru 5 zile.

Asta mă pune pe gânduri. Oare și eu îl iubesc pe Jungkook? Nu cred.

Poate doar... Îl plac puțin.

Time skip- peste 5 zile 

Zilele astea au fost ca iadul pe Pământ. Fără Jungkook care să mă țină în brațe până adorm, fără el care să se holbeze la mine dimineața și fără alintările lui... Lipsa lor m-au condus spre nebunie.

Chiar îl plac pe Jungkook.

Nu pot să cred.

Zilele astea am vorbit cu Yoongi despre tot ceea ce simțeam, iar el chiar m-a ajutat ca să îmi dau seama despre ce simt.

Băieții au plecat într-o misiune, iar Jungkook trebuie să apare din clipă în clipă.

Aud ușile în clanță. Cobor jos repede și îl văd pe Jungkook acolo, uitându-se la mine cu o față serioasă.

Eu mă duc la el și îl îmbrățișez, el rămănând blocat.

El mă îmbrățișează strâns înapoi, de parcă ar fi ultima noastră îmbrățișare.

Acum e acum.

Îi zic ce simt.

- Jungkook, trebuie să îți zic ceva, eu-

- Ești liberă. mă întrerupe el.

- Stai ce?

- Te las să pleci. Nu te pot forța să mă iubești.

- Dar despre asta voiam să vorbesc. Eu-

- Pleacă o dată până nu mă răzgândesc! țipă el.

- Ce s-a întâmplat cu tine? îl întreb blăndă.

- Mi-am dat seama că țin prea mult la tine ca să te țin într-un loc care îți aduce suferință.

- Jungkook, ascultă-mă! Eu-

- Pleacă dracu din casă! țipă el.

Din ochii mei curgeau șiroaie de apă.

Eu i-am făcut asta.

Eu l-am adus în starea asta.

E numai vina mea.

Are ochii roșii, semn că a plâns mult zilele astea.

I-am provocat doar suferinta.

Poate a mai bine să plec.

Mă duc sus și îmi fac bagajele. Îmi iau valiza și ies pe ușă.

Îmi pare rău Jungkook.

Și eu te plac. 

Jungkook povestește 

Ce am făcut.

Am dat-o afară.

Ușa de la intrare este deschisă, pe ea intrând băieții.

- Hei Kookie, unde-i Y/N? V-ați împăcat?

- Am dat-o afară.

- Poftim?! țipă Yoongi.

- Mi-am dat seama că dragoste doar cu o persoană nu se face, așa că am lăsat-o să plece.

- Cât de dobitoc poti să fi?! Ea te plăcea prostule!

Ce a zis Yoongi m-a lăsat fără cuvinte.

Ce am făcut?!

Cele 10 fețe ale lui Jeon [J.jk]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum