> yuri pov <- sekolah -
hari ni aku datang ke sekolah dengan penuh gembira. sebab apa ? sebab aku pun tak tahu lah. just nak happy jelah. btw hari ni dah masuk musim panas. dalam perjalanan aku nak ke kelas, tiba ii aku terserempak dengan wooseok and eunsang. bila dia nampak cepat wooseok datang ke arah aku.
aku : anyeong, wooseok-ah
wooseok : aku ada benda nak cakap dengan kau sekejap.
aku : tapi class dah nak mulakan ?
wooseok : sekejap je lah.
aku : hm okay
wooseok : ikut aku pergi rooftop.
*tarik tangan aku ke rooftop*semua orang duk pandang ii aku sebab wooseok menarik tangan aku.
- rooftop -
aku : ada apa sampai kena cakap kat sini ?
wooseok : betul ke semua ni
*tunjuk chat group kelas*aku : nae ?
wooseok : betul ke appa aku upah kau untuk ajar aku selama ni ?
aku : geureohji anhda (bukan mcm tu)
wooseok : jadi betul lah. kenapa kau perlu tipu aku jo yuri.
aku : aku xberniat pun nak tipu kau.
wooseok : tah ii kau berkawan dengan aku sekarang ni pun tak ikhlas kan. kau kawan dengan aku sebab kan perjanjian tu bukan.
aku : ani..kim wooseok-ah..aku..
wooseok : geumanhae, jo yuri. aku tak sangka kau pandai menipu dengan aku.
wooseok : kau tahu tak aku belajar hanya untuk kau. aku korban waktu aku untuk belajar sebab kau. sebab aku takut kau kecewa bila kau dah ajar but result aku still sama. and now aku yang kecewa.
wooseok : *mengeluh*
aku : *mata berkaca*
*pandang tepat mata wooseok*wooseok : *meninggalkan aku kat rooftop*
apa aku dah buat ni. aku baru je lepas kecewa kan orang. aish apa aku buat ni. ahhh yuri-ah kenapa kau pabo. kenapa aku tipu dia. mesti lepas ni dia dah benci and jauh kan diri dari aku kan. itu yang kau nak sangat kan jo yuri. kau malas nak layan dia kan. and now dia yang tak akan layan kau lagi.
*terduduk kat lantai*
*nangis*> end yuri pov <
> chaewon pov <
- kelas -
mana yuri ni. aku dah risau kan dia ni. dalam group kelas dah bising pasal dia. aduh, aku takut apa ii jadi kat dia.
aku bangun dan pergi ke arah eunsang yang sedang main phone.
aku : eunsang-ah
eunsang : hm ?
aku : kau ada nampak yuri tak ?
eunsang : ouh tadi dia dengan wooseok. tapi aku tak tau diorang pergi mana.
aku : nae ? dgn wooseok ?
aduh mesti dia kena marah dengan wooseok ni.
eunsang : wae ?
aku : ah ani..gomawo
*keluar kelas*kat mana aku nak cari yuri ni. aih serabut nya. dalam perjalanan aku nak cari yuri, tiba ii aku nampak wooseok berjalan untuk ke kelas.
aku : jamkkanman (sekejap)
wooseok : mwo ?
aku : mana yuri ?
wooseok : molla (entah)
aku : geojismal (tipu) kau tahu dia kat mana kan ?
wooseok : dia kat rooftop puas ?!
*nak bla*aku : *tarik lengan wooseok*
aku : jamkkanman kim wooseok
wooseok : apa lagi ?
aku : aku tahu kau marah dekat jo yuri. tapi tak bermakna kau tak boleh maafkan dia. dia pernah cakap dengan aku yang dia tak ambil pun duit dari appa kau. sebab dia rasa macam tak berbaloi. dan lagi satu kau akan menyesal kalau kau dapat tahu ni.
wooseok : hm ?
🌺🌺
- rooftop -
aku : yuri-ah, gwaenchanh-a ?
yuri : chaewon-ah, wooseok dah benci aku.
aku : dia tak benci kau. dia cuma marah sikit je kat kau. dah lah jangan nangis lagi. jom masuk kelas.
yuri : boleh tak aku nak rehat kat klinik sekolah ?
aku : hm jom lah aku bawa kau pergi sana.
> end chaewon pov <
TBC
YOU ARE READING
𝐌𝐢𝐬𝐭𝐚𝐤𝐞
Fanfiction[ Mistake || Complete || 2020 ] + jo yuri ♡ kim wooseok. ☁️* setiap orang melakukan kesilapan kerana kita bukan manusia yang sempurna, termasuk jo yuri. dia seorang pelajar yang cemerlang tetapi melakukan kesilapan tanpa disedarinya.