Gözlerimi yıldız işlemelerle dolu tavanımdan kaç saattir ayırmadığıma dair en ufak bir fikrim yoktu.Sadece uzun süredir baktığımdan emindim.
Partiden kavgasız ve tamamen sakin bir şekilde ayrılmayı başarmıştık.Sonrasında ise Jungkook bir şeyler içmemiz gerektiğini söyleyerek başımın etini yemişti.İlk başlarda kabul etmemiştim ancak Jungkook'un saniyede defalarca aynı şeyi tekrar etmesi sinirlerimi büyük ölçüde bozmuş, sonucunda ise kabul etmiştim.
Bu yüzden ise benim evime gelmiştik.Ancak Jungkook burada da rahat vermeyerek beni odama kovmuştu.Evet kendi evimde kendi odama kovulmuştum.
"HYUNG KAPIYI AÇ! " Jungkook'un peşinden katil kovalıyor gibi aceleyle çıkan yüksek sesiyle yerimden sıçradım.Hala sesin etkisinde olduğum için koşarak kapıyı açmıştım.Elinde kocaman bardaklarla bana gülümseyen Jungkook'a ne demem gerektiğini inanın ki hiç bilmiyorum.Ama ilk önce o bardakların içinde ne olduğunu sormakla başlayabilirdim, içlerinde içmeyi düşündüğümüz o sıvıların olmadığından emindim.
"Hyung kapıdan çekil de geçeyim kollarım ağrıdı bunları tutmaktan."Elindeki kupaları çenesiyle işaret etmişti.Köşeye çekilerek geçmesine izin verince hızlı adımlarla komodinin üzerine bardakları son derece sert bir şekilde bırakmıştı.
"İçmeliyiz dediğinde bu bardaklarla içeceğimizi düşünmemiştim."Soran gözlerimi ona doğrulttuğumda gülerek bana doğru bir iki adım yakınlaştı.
"Aslında benim düşüncemde bu değildi ancak Minhyun hyung elimdeki onun değimiyle 'zehirli sıvıyı' gördüğünde neredeyse şişeyi başımda parçalayacaktı.Bu yüzden bu akşam zehirli sıvılarımızı içemiyoruz hyung."
Gülerek başladığı cümlesini dudaklarını bükerek yalandan hüzünlü bir ifade takınarak bitirdi."Minhyun ve onun korumacı kişiliği...Her neyse.Biricik Minhyun'umuzun bize ne gibi sağlıklı içecekler sunduğunu öğrenebilir miyim acaba? "
Minhyun her zaman zararlı olan şeylere karşı temkinli davranırdı.Çok fazla dışarıdan yemez yemeklerini kendi yapar ve en sağlıklısının bu olduğunu savunarak Dongho ve beni de buna alıştırmaya çalışmıştı.Eh başarılı da olmuştu.
'Zehirli sıvılara' karşı ise kesinlikle katı bir tutumu vardı.Kendisi son derece anlayışlı bir insan olmasına ve kimsenin hayatına karışmamasına rağmen konu bu sıvılara geldiğinde tamamen farklı bir insan oluverirdi. Yanında bu sıvıların içildiği bir ortamda bile saniyelerden fazla durduğunu görmemiştim."Biricik hyungumuz bize sıcak süt verdi bu akşam."
Ufak kıkırtılarla bardaklardan birini bana uzatmıştı.Sütümden bir yudum aldığımda ballı olduğunu anlamıştım.
"Aslında ilk başta sade süt olduğunu sanmıştım ama sonradan içine bal ilave edince biraz şaşırdım.Şaşırdığım içinde gülerek biz çocuk muyuz diyerek Minhyun hyunga takıldım ama sonrasında kesinlikle pişman oldum."
Kafamı devam etmesi için salladığımda cevabı çok iyi bir şekilde biliyordum.
"Bana 'Yoongi'nin uyuma sorunları var ballı sütün işe yaradığını duymuştum bu yüzden ara ara ona yaparım' dedi. "
Jungkook cevap bekler gibi yüzüme baktığında sütümden bir yudum daha aldım.
"Ne duyduysan o Jeon."Evet uyku sorunlarım vardı.Minhyun bunu çok iyi bildiği için bana her burada kaldıkları seferde işe yarayacak şeyler yapardı.Ballı süt ise kesinlikle favorimdi o da bunu bildiği için her fırsatta bana ballı süt yapıyordu.Minhyun kesinlikle çok düşünceli ve iyi birisiydi bizim için.Hatta Dongho ve bana fazlasıyla iyiydi.Kendisi hayatımıza girmeden önce dağınık ve çok da sağlıklı olmayn bir şekilde yaşarken hayatımıza dahil olduğu andan itibaren düzen ve sağlıklı şeylerde hayatımıza katılmıştı.
"Uyuyamamanın bir sebebi var mı hyung?"Ben Minhyun'un hayatımıza kattığı güzellikleri düşünürken Jungkook daha da yakınıma gelmişti.
"Kafamda sürekli dolanan olaylar yüzünden uyuyamam genelde.Tek başıma uyurkende kendimi güvende hissetmiyorum fazla bunun etkisi de oluyor üzerimde."
Kafasını beni onaylayan şekilde sallayarak sütünden bir yudum aldı.Kafasında bir şeylerin dolandığını anlamak zor değildi.
"Ne düşünüyorsun?"Sorumla birlikte sütünü kafasına dikti ve bana doğru döndü.
"Bu gece,"gözlerimin içine onay bekler gibi baktığında kafamı salladım devam etmesi için.
"Birlikte uyuyabiliriz istersen."Cümlesini bitirdiğinde hafif bir şekilde boğazını temizledi.