26.09.2010/Pzr
Sevgili günlük,
Bembeyaz sayfalarından ilkini anılarımla doldurmaya başlıyorum. Çok heyecanlıyım. Kim bilir sayfalarına hangi anılar işlenecek. Birbirinden renkli hatıralarla dolacak. Kimisi mavi, kimisi yeşil, kimisi kırmızı, kimisi siyah...Her ne olursa olsun sana karşı dürüst olacağıma söz veriyorum. Bu bizim altın kuralımız olsun. Ben sana eskileri hatırlamak için her baktığımda, kapağını her araladığımda benim için doğruları dökeceksin. Yaşadıklarımı sayende daha yakın takip edeceğim. Benim de sana dürüst olmam gerekir öyle değil mi?
Ah çok kabayım. Kusura bakma. Ben Kadir. Mersin'de sakin bir kasabada yaşıyorum. Annemle geçinip gidiyoruz. Sorma hiç diğerlerini. Uzun hikaye.
Sen benim yazdıklarımı hissettiğin ama beni göremediğin için bahsedeyim. Ben orta boylu ,zayıf , uzun siyah saçları olan bir çocuğum. Düz saçlarım omzuma kadar ulaşıyor. Kahverengi gözlerim ve esmer tenim var. 17 yaşımı bitirmek üzereyim. Ara ara kendimden bahsederim. Şimdi günümü anlatmak istiyorum.
Annem öğretmen benim. Gezeriz şehir şehir. Alışkınım yani. Mersin'e gelirken eski evin eşyalarıyla taşındık. Biraz eksiklerimiz vardı. Bir masa ile dört sandalye... Fincan da lazım. E biraz da atıştırmalık. Şu geçen sene çıkan fındıklı gofret var ya. Ha işte ona bayılıyorum. Her gün yiyorum.
Annem eve girdiğinde bir poşeti bana verdi. İçinden gofreti aldım. Senle ilk kez o anda karşılaştık Günlük. O poşette sen de vardın. Sana bir ad bulmaya ne dersin?
İki konu üst üste binmişken, aklıma senin adını Gofret koymak geldi. Ne dersin? Beğendin mi?
Yarın pazartesi. Yeni okulumda ilk günüm. Keşke annemin öğretmenlik yaptığı okulda olsaydım. Yine de mutluyum. Biraz heyecanlıyım. Evime çok yakın ve mavi renkte duvarları olan bir okul var. Oraya gideceğim. Merak etme herrr şeyi anlatacağım sana. Tek endişem arkadaş edinememek. Umarım başarabilirim. Biliyorum ki çoğu insan yanına oturduğu , aynı sırayı paylaştığı kişiyle arkadaş olur ve uzun yıllar iletişimde kalır. O yüzden bu kişiyi iyi seçmeliyim.
Yarın görüşürüz Gofret. Hoşça kal yeni dostum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anı Defteri // LGBT
Romance"küçük kadınları sevmez erkekler. yalnız kadınları sevmez erkekler. gerçek kadınları sevmez erkekler. dürüst kadınları sevmez erkekler. çirkin kadınları sevmez erkekler. bakımsız kadınları sevmez erkekler. onlardan uzun boylu kadınları sevmez erkekl...