*Midoriya szemszög*A gyakorlat első 10 percében senki nem támadt a tanárokra inkább csak a bábukat mentették. Kacchan nem akart velem lenni ezért külön ment tőlem. Iida és Uraraka volt az első páros akik megpróbálták. Uraraka mentette elősör a bábukat Iida pedig addig taktikázott. Iida elkezdett futni míg a lány a levegőből ugrott le egy bilinccsel a kezében. Tenya pedig próbálta lefogni Éjfél tanárnőt. Ők sikeresen ki is jutottak hisz egy párosnak csak 1 tanárral kellett megküzdeni, aki pedig lemaradt az másnap újra próbálhatta. Én menni szerettem volna csak sehol nem láttam Kacchant, így elindultam megkeresni. A következő párosnak csak a végét láttam aki Kirishima és Denki volt. Ők nem jutottak túl, amire számítottam, mert nehéz All Might ellen győzni. Még mindig nem találtam Kacchant ami kezdett felidegesíteni, hisz ha mind a 2 tanárt legyőzik, holnap kell újra próbálnunk.
Mina és Tsuyu voltak a következő páros. Ők Aizawa tanár úr ellen voltak. Sokáig tartott, de végül ők is sikeresen túl jutottak. Végre megláttam Katsukit, aki már kezdett voltna All Might ellen harcolni, így nekem is mennem kellett. Mind ketten Uraraka módszerét használtuk, ami sikeresen segített All Might legyőzésében.*Baku szemszög*
Sokáig baszakottunk All Might elfogásával. Végül Deku végre rárakta az a kúrva bilincset. Egy kicsit pihentünk a földön aztán egymásra néztünk. Amikor tekintetünk találkozott szemem gyönyörű világoszöld íriszeit bámulták megállás nélkül. Nem tudtam levenni róla a tekintetemet. Még egy kis idő eltelt aztán magamhoz tértem. Ez volt az utolsó óránk ezért próbáltam VOLNA hazamenni, de a cápafogú barom persze megint megállított, hogy gratulálni tudjon. Ezt én csak egy fintorral az arcomon reagáltam le, aztán mentem a dolgomra. A U.A. kijáratánál elővettem a telefonomat és fülhallgatómat amit aztán fél fülemre be is dugtam. Egész uton a kedvenc zenéimet hallgattam, de amikor már majdnem a házamhoz értem hallottam messzebbről egy kis csilingelő hangot. Deku volt az.
- Kacchan......V-várj! - kiabált utánam a kis brokkoli.Na sziasztok babuk!
Először is köszönöm a sok jó commentet és csillagot! Nagyon örülök annak, hogy tetszik a könyvem.💙 Ezentúl valószínüleg hétfőnként lesznek részek, de lehet, hogy párszor fogok késni velük. (Ezért ne öljetek meg pls! Köszi ^^) Ha tetszik írj commentet és vote-olj! Hamarosan jön a kövi rész remélem várjátok! QwQ Addig is vigyázzatok magatokra és puszi nektek!!😊💕
VOCÊ ESTÁ LENDO
Az utolsó pillanatig melletted...
FanficBakuDeku történet. Lesz benne 18+as jelenet. A történet a U.A-ben játszódik és arról szól, ahogy egymásba szeret Bakugou és Midorya.(a U.A egyik legtehetségesebb diákjai) Remélem tetszeni fog, jó szórakozást kívánok!❤