🔞FIGYELEM!! A RÉSZ 18+ os JELENETEKET TARTALMAZ. CSAK SAJÁT FELELŐSSÉGRE ELOLVASNI! JÓ SZÓRAKOZÁST!! 🔞
*Midoriya szemszög*
-Akarlak Deku..... - hangzott el ez a mondat a szőke fiú szájából. Amikor közeledett hozzám egy csókra, alul éreztem már igen ágaskodó tagját.
-Szűz vagy még, Deku?!😏
-Ömmm... Hát...
-Ezt igennek veszem! - Elkezdett lefelé haladni és csókokat nyomott testemre. Tagomnál megállt és elkezdte kezét rajta fel-le huzogatni. Aztán egy idő után szájába vette. És úgy kezdett el kényeztetni. Mikor már mindkettőnk férfiassága állt, egy gyors mozdulattal háttal fordított, a szekrényből kivett egy óvszert és felhúzta álló tagjára. Ekkor éreztem, hogy egyik ujját belém dugta, mire fájdalmasan de kéjesen felnyögtem. A tagítást folytatta. Eleinte csak egy ujját mozgatta bennem de később csatlakozott hozzá második ujja is. Ujjaival elkezdett bennem ollózni és erre megint egy jól eső nyögés hagyta el a számat. Kis idő elteltével harmadik ujját is felhelyezte. Tompa fájdalmat éreztem, de az a fájdalom hamar lecsillapodott az élvezet mellett. Arra észleltem, hogy ki húzza belőlem ujjait és hímvesszőjét bejáratomhoz vezeti.
- Behatolhatok? - kérdezte Kacchan már eléggé kanosan. Én csak egy kis idő múlva, félve bólintottam. Nem is kellett többet mondani, Katsuki el is kezdte a folyamatot. Szépen lassan elkezdte magát belém tolni. Az elején félig tolta belém magát, mire elkezdett pár könnycsepp gyűlni szemembe.
- Nyugodj meg... Itt vagyok, nem lesz semmi bajod.... Deku~~ - mondta Katsuki meglepően nyugodt (költő: olyan elég ritkán van xd) és férfias hangján. Aztán nyomott egy csókot a hátamra. Még így voltunk egy darabig, amíg meg nem szoktam a fájdalmat, amiből gyorsan jó érzés lett.
-M.. Mehet... - mondtam ijedten de mégis átgondoltan. Erre Kacchan lökött egy nagyot csípőjén és máris tövig bennem volt. Könnyek folytak le arcomon és lehetett hallani ahogy szipogtam.
-Majd megszokod. Ha megnyugodtál jelezz, hogy folytathatjuk-e.
-R.. Rendben. 3-4 perc múlva löktem én is egyet a csípőmmel jelzés képp, hogy mozoghat. Rögtön elkezdett mocorogni bennem. Fájt de élveztem. Valahogy most nem volt az a Kacchan, aki folyamatosan üvöltözik, megmutatta egy másik oldalát. Ez az oldala gyengéd volt, mégis tudta mit csinál. Elkezdett gyorsítani a tempón, mire megint jól eső sóhajok hagyták el számát.
- Ahh..... - nyögtem bele a csendbe. Katsuki csak elmosolyodott és még gyorsabb mozgásba kezdett. Folyamatosan lökte csípőjét. Egyszer csak egy akkorát lökött, hogy eltalálta a leg érzékenyebb pontom.
-Kacchan~ - kiáltottam fel hangosan.
-Megvagy Deku! Innentől nincs menekvés. - még párszor hozzám ért ott aztán megszólalt.
-Dehkuhh énh minhjárhth!
-Éhn ish...! - majd szinte egyszerre elélveztünk. Ki húzta magát belőlem aztán mindketten eldőltünk az ágyon.
-Jó voltál Deku! - mosolyodott el perverzen. Az arcom ebben a percben olyan vörös lehetett mint egy paradicsom.
-T.. Te is...... -ásítottam egyet és készültem volna elaludni, mikor éreztem, hogy a mögöttem lévő szőke fiú magához húz. Átőlelt és ránk húzta a takaróját.
-Szép álmokat, Deku! - súgta bele a fülembe aztán a hajamba puszilt.
-N.. neked i.. is Kacchan! - mondtam, majd mindketten az álmok világába léptünk.Sziasztok srácok!
Sajnálom, hogy egy hónapja nem írtam csak nagyon elfoglalt vagyok és mostanában nem igazán jön az ihlet. 😣 Ezt csak úgy össze dobtam, de a következő részt igyekszem normálisan megcsinálni. Nem ígérem, hogy megint hetente lesz de megpróbálom hamarabb hozni őket. Azért remélem valamennyire tetszik nektek! Nagyon szeretem amikor kapok commenteket mert mindig olyan aranyos dolgokat írtok! 😭😍 Szóval nyugodtan leírhatjátok, hogy hogy tetszett ez a rész vagy milyen lett?!
Sok-sok puszi nektek! 💐
Sziasztok!😘🌙💖
DU LIEST GERADE
Az utolsó pillanatig melletted...
FanfictionBakuDeku történet. Lesz benne 18+as jelenet. A történet a U.A-ben játszódik és arról szól, ahogy egymásba szeret Bakugou és Midorya.(a U.A egyik legtehetségesebb diákjai) Remélem tetszeni fog, jó szórakozást kívánok!❤