*Deku szemszög*Suli után úgy döntöttem, hogy el megyek Kacchanhoz, hogy egy kicsit beszéljünk. Amikor már majdnem a házukhoz értem, Kirishima jött el mellettem. Nem is köszönöt, hanem egy mindet elmodó mosolyt vetett rám. Ekkor gondoltam, hogy mit fog velem csinálni Katsuki és össze szorult a gyomrom.... Mikor a házhoz értem be csöngettem. Amikor már majdnem el mentem mert azt hittem, hogy senki nincs bent, kinyílt az ajtó. Először egy ideges, utána pedig egy meglepődött Katsukit láttam.
- Kacchan... - szólaltam meg félénken. Egy darabig még nézett aztán be hívott.
-Gyere be....~miután be mentek és le ültek a kanapéra~
-Kérsz valamit inni, mert csinálok egy kávét?
-A..kávé... az jó lesz.... - mondtam ki nagy nehezen a szót amire Kacchan egyből fel is pattant a kanapéról. 2 percig kint volt a konyhában amíg csinálta a kávét, én pedig eközben szét néztem a nappaliban. Nagyon szépen néz ki! Mindenhol díszek vannak és a falak színei is illenek egymáshoz!
-Itt a kávé..... Hoztam hozzá mindent, mert nem tudom, hogy te, hogy iszod... -hallottam meg Katsuki hangját a hátam mögül. Erre persze automatikusan meg ugrottam egy kicsit.
-Rendben,.... Kö.. Köszönöm! - Kacchan erre csak morgott eggyet és le rakta a tálcát a dohányzó asztalra.
-És Deku, miért is vagy itt, pontosan? - kérdezte miközben bele ivott kavéjába.
-Hát... Izé.... Ömm... - basszus, miért ennyire nehéz ez?!
-Igen?! - kérdezte Katsuki végig engem szugerálva. Vettem egy mély levegőt, és hosszasan kifújtam.
-A tegnapról szerettem volna beszélni ve..veled - a végére abból az 1 lélegzet vételből vett icipicike önbizalmam is szerte foszlott. Láttam, ahogy Katsuki arcának vonásai, folyamatosan változnak. Egy kicsit meg ijedtem, mivel nem tudtam rendesen egyetlen arc kifejezését sem értelmezni. Rég óta ismerem őt, de még soha sem láttam ilyennek. Katsuki le tette a kezében tartott üres bögrét, és komoly arccal rám tekintett. Nézése eleinte kifejezéstelen volt, majd egy ördögi vigyor terült el az arcán.
-Tán csak nem folytatni akarod, Deku?! - nyalt végig ajkain. Szégyen beismernem, de Katsukit ekkor nagyon vonzónak találtam. És ebben a pillanatban már fel is vett és elkezdett velem rohanni fel a lépcsőn. Annyira gyorsan történt mindez, hogy nem is tudtam rá semmit reagálni. Már az ágyban is voltunk és Kacchan már kényeztette is párnácskáimat. Annak ellenére, hogy nem akartam, jó érzés volt. És mire féleszméltem, nem volt rajtam semmi ruha. És ahogy megláttam Katsuki meztelen testét, olyan vörös arcom lett, mint valami paradicsom.
-Akarlak Deku.....
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Az utolsó pillanatig melletted...
ФанфикBakuDeku történet. Lesz benne 18+as jelenet. A történet a U.A-ben játszódik és arról szól, ahogy egymásba szeret Bakugou és Midorya.(a U.A egyik legtehetségesebb diákjai) Remélem tetszeni fog, jó szórakozást kívánok!❤