5

1.2K 63 1
                                    


*Baku szemszög*

Mai reggelemet a banya ordítozásával kezdtem.
- KATSUKI, MOST AZONNAL KELJ KI AZ ÁGYADBÓL, ÉS KEZDJ KÉSZÜLŐDNI! - hallottam a hajgját az alsó szintről.
- Nyugodj már le! - üvöltöttem vissza neki álmosan, majd az órára pillantottam és rögtön kipattantak a szemeim - Baszki, elfogok késni!! - ugrottam ki azonnal az ágyamból, és futottam a szekrényemhez. Elő kaptam az egyenruhámat, majd felvettem. Idegesen a hajamba túrtam, kicsikét meg mozgattam benne az ujjaimat, majd konstatáltam, hogy mint mindig, most is tökéletesen nézek ki. Felkaptam a táskám és már rohantam is le a lépcsőn. Gyorsan felvettem egy fekete cipőt és már indultam is.
- Elmentem... - futottam ki az ajtón.
- Szia, szép napot! - hallottam a banya hangját a konyhából. Egész úton rohantam, hogy beérjek időben. A sulihoz érve be sprinteltem az épületbe, es végig futottam a folyosókon, egészen a termünkig. Kivágtam az ajtót, mikor pont névsort olvasták és meghallottam a nevemet.
- Katsuki Bakugou - mondta álltalános, álmos hangján Aizawa.
- JELEN! - ordítottam el magamat, mire mindenki meglepődöttem nézett rám.
- Te meg mégis hol jártál, Bakugou?! - keresztbe tette kezeit, majd csak nézett engem az unott fejével. Én csak fogtam magamat, a helyemre mentem és le ültem. Aizawa hagyta a dolgot és folytatta tovább az órát. Nem figyeltem, így azt sem tudom, hogy mit pofázott. Az egyetlen dolog amin gondolkodni tudtam, az Deku volt. Ezzel a dologgal el is ment az egész napom. Hazafelé baktattam mikor Furahaj mellettem termett.
- BakuBro! Arra gondoltam, hogy segíthetnél megcsinálni a mai házikat... - nézett rám boci szemekkel.
- Ahh..... Rendben... - nyögtem ki nagy nehezen.
-Ezaz!! - vigyorodott el idegesítő cápa fogaival. Mikor beértünk levettük a cipőinket és ledobtuk a táskákat.
- Na... És mi van Midoriya és közted? - nézett erdeklődően a barom.
- Szerinted mégis mi a kurva anyád te barom?! - húztam  fel magamat ezen a kérdésen és gyorsan fel trappoltam a lépcsőn.
- Hát jó.... Van valami kaja a hűtőben?
- Tchh....
- Akkor most az lenne a legjobb, ha mennék, ugye? - kérdezte lentről kétségbe esetten.
- Igen..... - és ebben a pillanatban már hallottam is az ajtó csapódását. Gyorsan felmentem a közösségi oldalakra, és megnéztem, hogy kik üzengettek nekem... Hát persze, hogy a két barom, a Pikachu meg a Furahajú. Amikor leraktam a telefonomat hallottam a csengő hangját. Lassacskán, de ki másztam az ágyamból, és mikor lementem ki nyitni az ajtót, hogy meg nézzem ki az egy olyan személy állt ott akit egyáltalán nem gondoltam volna.
- Kacchan....




Sziasztok babuk!
Úristen..... Sajnálom, hogy eddig nem volt rész, csak nagyon-nagyon sok dolgom van folyamatosan. 😢💕
Remélem azért nem haragudtok rám.... És ígérem, hogy most már lesz másnak a szemszögéből is, és nem csak Bakuéból. OvO
Ha tetszett nyomj a csillagra és commentelj. Szép estét mindenkinek!! 💞
(helyesírási hibák miatt bocsii)
Puszi ☺️❤️

Az utolsó pillanatig melletted...Onde histórias criam vida. Descubra agora