Mă uit atentă spre el, fața lui îmi era foarte cunoscută.
- Te...cunosc de undeva?
- Nu ști cine sunt? Ești prima persoană care îmi spune asta *a început să chicotească
- Vorbesc serios.. Cred ca mi se pare.
- Nu ai auzit niciodată de Jeon Jungkook sau BTS?
- Nu?
- Pe ce planetă ai trăit până acum?
Am rămas blocată pentru o secundă. Capul mă durea foarte tare simțind cum miliarde de informați îmi trec prin minte.
- Pământ, unde cea mai ridicata temperatura s-a inregistrat in El Aziza, Libia, unde statiile meteo au indicat 57,8 grade Celsius in data de 13 septembrie 1922.
In Antarctica, temperaturile in timpul iernii scad pana la -73 de grade Celsius. Totusi, cea mai scazuta temperatura inregistrata vreodata pe Pamant a fost la Statia Vostok, in Rusia. Pe 21 iulie 1983, termometrele aratau -89,2 grade Celsius.In desertul Atacama din Chile si Peru, exista locuri in care ploaia nu a cazut niciodata.La fiecare 200.000-300.000 de ani, planeta se confrunta cu fenomenul inversarii polilor. Ceea ce nu inteleg multi este faptul ca acest fenomen nu are loc dintr-o data, ci presupune un proces de sute, poate chiar mii de ani. Procesul atrage dupa sine anumite schimbari ale climei, transformari normale in contextul dat.(na putina cultura generala de la mama Reeatha)
Am respirat greoi deoarece nu m-ai aveam aer. Am vrut să continui numai că Jungkook m-a oprit.
- Ok, wow, ești un robot*radea iarăși
Am râs și eu, dar foarte fals, mă simțeam extrem de incomod.
- Deci sigur nu ești din Coreea,mhhh...unde te-ai născut?
- Mexic.
- Ah...deci nu ești asiatica..
- Tata e din Mexic și mama din Asia.
- Aha, deci ai studiat în Mexic.
- Nu chiar, am fost la un internat din Rusia.. *încep să mă pricep să mint
- Și nu aveai televizor?
- Nu... Doar cărți, asa ca nu prea știu nimic "la moda"
- Mă bucur.
- De ce?
- Pentru că nu ști cine sunt.
- BTS, Jeon Jungkook?
- Deci ști.. Dar de ce-
- Ai zis asta acum un minut.
- Ah...*isi pune mana la ceafa*scuze.
- Pentru?
Jungkook a fost întrerupt de o fată roșcată. Aceasta avea păr creț ca al meu numai că al ei sigur era făcut la salon deoarece era foarte ars. Părea destul de înaltă însă stătea pe platforme de 20 de metri. Avea un bronz fals la fel ca lentilele ei de contact albastre. Cămașa de la uniformă era ridicată în sus încât să i se vadă piercingul.
- aicea este locul meu!
Mi-am luat cărțile și al vrut sa ma ridic numai ca jungkook mă apuc de încheietura.
- Nu, tu stai aici.
- ahm, ok... Mersi.. Cred.
Fata își așează geanta și își scoate obiectele.
- Aștept, aolo toate fanele obsedate vin la tine Jungkook?
*Fane... Stai ce.. E ceva vedetă? *
- Pleacă Sydney.
- Gata, sa înțeleg ca ai uitat de mine? Ai găsit alta fraiera?
- Sydney nu ma pune sa merg la director.
- Și eu unde stau?
Nu puteam sa stau și sa tac din gura..trebuia sa îl ajut,adică pana la urma trebuie sa îmi fac o reputație bună.
Mă ridic în picioare și mă pun în fața lui Sydney.
- Jungkook da autografe în pauza, nu înainte de ora.
Ii iau geanta și o pun pe alta masă.
- Tocmai ce ai început cu stângul.
Aceasta trece pe lângă mine având o privire rece. Mă îndrept înapoi în banca mea unde se afla jungkook și îmi așez cărțile.
- Mersi.
- Nu ai de ce să-mi mulțumești, tu mi-ai luat apărarea primul...apropo-
- Mhm?
- Cine e Sydney?
- Fosta.
- Probleme în paradis?
- Ceva de genu, stătea cu mine numai pentru popularitate. Este tipul de persoana perfectă și lidera majoretelor(oh yea She's the bici/vai cringe), adică eu spun să nu te pui cu ea.(FUCKING DISNEY CHANNEL)
- Aha, nu cred ca ma amenință.. Adică nu prea mă mai sperie nmc.Pov Sydney
OK deci tipa noua vrea sa se joace cu focul(DE CE FANFIC UL MEU SEAMĂNĂ CU UN SERIAL DE LA DISNEY?), să vedem dacă face față. Jungkook se da la orice fata care e ușuratică numai ca (virgula în pnm) cu mn nu i a mers. În banca se așează Suji, cea mai buna prietenă a mea.
- Ce cauți aici?
- Tu ce crezi?
Aceasta își îndreaptă capul spre banca lui Jungkook.
- Gata? Deja a găsit alta ușuratică?
- Aha... Stai, ce? Eu nu am fost ușuratica!
- Da, scuze.Și ce ai de gând să faci?
- Să îi fac anul mai oribil, dar nu numai ei. Tuturor prietenilor ei.
- Și cum-
- Și tu ma vei ajuta,
- Cu ce mă ajută pe mine asta?
- Deja ai uitat de Anton?
- Nu... Dar relația noastră este rece, au trecut 4 ani Sydney..
- Păcat că nu lupți.. Deja se apropie de fata cea nouă.
- Ah ...ok..te ajut..
Mă bucur că o am pe Suji. O să dau vestea si celorlalte fete despre jungkook și fata nouă.Înapoi la Reeatha 👁️👄👁️✌🏻
Am stat de vorba cu Soiy, Anton și Jungkook pana când a venit profesorul.
- Bună ziua.
Toată lumea s-a ridicat și s-a închinat la 90 de grade inafara de mine și Soiy.
Jungkook mi-a dat cu genunchiul în jurul femurului și m-am ridicat instant. Mă aflam în picioare și mă uitam la restul elevilor. M-am aplecat extrem de rapid dar am dat din greșeală cu capul de bancă.Soiy și Jungkook se abtineau sa nu rada.
- Se pare ca avem 2 eleve noi. Puteți veni în fata clasei sa va prezentați?
M-am ridicat și m-am îndreptat cu soiy spre tablă.
- Bună eu sunt Soiy, am 16 ani și am locuit cu Reeatha într-un internat din Rusia până acum. Sunt Coreeanca și orașul meu natal este Daegu.
- Soiy, în oraș de afla internatul? *întreabă profesorul cu o voce foarte calmă. Sincer vocea lui ma relaxa, nu pare genul de profesor rău.- Moscova.
- Mersi mult, poți merge la loc.
Am făcut un pas în față să mă prezint, mă uitam la toți și am înghițit sec.
- Bună sunt Reeatha.
- - pov Sydney /deci Reeatha, sună interesant--
- Am 17 ani.. Ahm.. Am stat într un internat din Rusia, stai ca Soiy a zis asta ahm.. Numele internatului era Znayka. Tatăl meu este din Mexic și mama din Asia.
- Oh, ce țară?
*Stai... La asta nu ne-am gândit.. Fuck.. *Mă uit disperată la Antonio și el dă din umeri.
- La.. O țară din Asia?
*curva lui Jungkook e proastă*am auzit pe cineva țipand în spate, oh.. Ok.. Hai că am început bine. Îmi îndrept privirea spre jungkook și acesta se uita nervos la băiatul respectiv.
Anton se ridica în picioare și facă o plecăciune la 90 de grade.
- Îmi cer scuze că vă întrerup. Sunt fratele lui Reeatha, aceasta este adoptată și nu știe încă din ce țară e mama ei.
- Înțeleg, îmi cer scuze Reeatha.
- Nu, e ok, nu aveați de unde sa știți!Dacă nu vă deranjez, pot merge puțin până la baie?
- Desigur, ah da apropo,Felix în pauza te așteaptă doamna director, sa vedem ce cuvinte vulgare ii spui ei.
Mă îndrept spre ușa și merg la baie.Am văzut ca toată era albă așa că am preferat să stau puțin pe hol.
*Super, te-ai facut deja de ras în prima zi. Nu trebuia sa îl ajut pe jungkook, trebuia sa ignor toată acțiunea. Nici nu știu ce tip de persoana e jungkook.*Pov Irene
Anton mi-a zis să fac rost de bani cât timp sunt ei la liceu.Trebuie sa îl plătim pe Yang Hyun-suk.
Yang Hyun-suk este persoana care ne tine secretul, dacă nu îl plătim o să ne predea statului. Acesta ne dă diferite misiuni pe care trebuie sa le îndeplinim obligatoriu, însă o data pe luna trebuie să îi dăm o sumă de bani.
Mă pregătesc să plec numai că----numai îmi simt corpul și mă prăbușesc.
.
.
..
Personaje noi
Jungkook-17 ani(face 18 în septembrie)
Sydney-15 ani(face 16 peste 4 luni)
Suji-16 ani
Felix (da cel din Straykids) - 17 ani
*aceasta este o carte needitata deci e posibil sa găsiți câteva greșeli*
CITEȘTI
psychopath×JJK×
AcciónMin Eunji(Reeatha) este o fată de 17 ani care a copilărit într-un centru cu singura ei prietena Kim Soiy în vârstă de 16 ani.Acestea evadează din centru când Min Eunji(Reeatha) împlinește vârsta mult dorită de 17 ani, lăsând în urma lor un bilețel...