5-Sakura

24 4 1
                                    

- capitolul asta e o prostie totala nu e ok... -

Mă trezesc în aceeași cameră, nu ma simțeam bine. Îmi îndrept un deget spre buza superioara și observ ca e uscată. Mă uit în reflexia oglinzi și observ ca aveam in jur de 125 de ani, vârsta mea reală.
Îmi ridic privirea spre Hyunsuk, avea în mana pastilele mele.
- Ce vrei?
- Datoria?
- Voiam sa o dau peste 4 ore.
- Uf... Irene.. Trebuie sa fi punctuală.
Acesta își pune piciorul pe pieptul fetei.
- Am auzit ca aveți în echipă încă 2 fete, nu?
- Vă pot explica...
Hyunsuk își lasă toată greutatea pe pieptul meu.
- D-da.

Anton pov
O sun pe Irene numai ca aceasta nu răspunde. Mă îngrijorez și verific camerele de filmat.
- Nu e de bine...
- Ce nu e de bine? Adaugă Soiy îngrijorată.
- Tu, Reeatha și xiuxi stați aici.
- Dar?
- Dar? Nu ai înțeles?
Mă ridic de la masă și merg spre Yoona.
- Yoona, Irene nu a achitat..
- Ce? E proasta sau proasta.
- Trebuie sa vi cu mine!
- Imediat.
- și eu? A adăugat xiuxi
- Tu stai cu Reeatha și Soiy.
- Nu, refuz. Anton, știm ca Hyunsuk are un plan de rezervă.
- ȘI cu ele ce facem?
- Le spunem ca mergem să plătim chiria.

Pov reeatha
Stăteam în bancă liniștită. Jungkook se juca pe telefon și Soiy încerca să învețe ce e un telefon.Anton se indreaptă grăbit spre mine.
- Mergem să plătim chiria.
- Toti?
- Nu voi doua stați aici.
- Dar..
- trebuie sa va faceți prieteni noi.
- Păi și de ce mergeți toți și nu merge doar unul?
- Proprietarul a vrut sa ne vadă pe toți.
- Dar...
Nici bine nu termin și au plecat toți.
- Stați cu toți în același apartament? Adaugă jungkook.
- Ceva de genu, o să vezi mâine. (profesorul ne-a dat un proiect de făcut. Echipele s-au format după colegul de banca)
- Tare, deci mergem la tine?
- Mă gândeam pe zile, ținând cont ca trebuie sa lucram o săptămână.
- E cam greu la mine. Dacă ești de acord sa porti o masca niște ochelari de soare și o șapcă e ok.
- ok, îmi e indiferent, dacă deranjez îmi poți spune.
- Nu, nu e ok, stai calmă.

Se apropia ora de sport și mi-am luat echipamentul. Eram în vestiar cu celelalte fete. Observ că majoritatea sunt slabe și cu un corp perfect.Aveau parul drept și lung, majoritatea îl aveau castaniu sau un șaten închis.Nici nu aveau nevoie de machiaj, tenul lor era perfect. Probabil de asta nimeni nu stătea cu mine, totuși Soiy devenise deja populară. (dipreșăn cec)
Mă îmbrac rapid și mă îndrept spre sala de sport. Mă așez într-un colt și încep sa ma joc cu degetele(suna greșit). În fata mea se așează pe vine băiatul care ma crede "curva lui Jungkook"
- Ce vrei?
- Felix, incantat.
- Nu te-am întrebat cum te cheamă.
- Știu. Spune chicotind
- mhm.
- mhm? Incantat.
- Ști deja cum mă cheamă.
- Reeatha, un nume destul de ciudat.
- Măcar eu nu am nume de pisică.
- Au, asta a durut.. Deoarece vine de la cineva cu nume de șobolan.
- Șobolan? Eu am folosit pisică, să nu uităm că e și nume de javră.
- Ce amuzantă ești.
Se lasă o liniște de câteva secunde numai ca blondul o întrerupe.
- Mă pot așeza?
- Ok.
Acesta se așează lângă mine și se uită la ceilalți elevi.
- Nu prea te integrezi huh?
- mhn
- Și cum era în Rusia?
- Pai.. Urat.. Peste tot numai var alb și gresiile erau reci. Violenta era permisa acolo..
- Suna ca o închisoare *acesta începuse sa chicoteasca
Nu am mai zis nimic, probabil si-a dat seama ca nu glumesc.
- ia ma de mana.
- ce?
- Doar, Fă-o...
Am îndreptat ușor mana spre Felix numai ca în fata noastră apare jungkook.
- Of... Deja ai un iubit?
Retrag mana rapid și ma uit speriata la Felix. Acesta mă trage în spatele lui și se poziționează în fata lui Jungkook.
- Gelos? Voiam doar sa ii arat liceul.
- Stai în banca ta Felix, o fac eu.
- Nț, pai nu e frumos ce faci... Eu o invitasem prima.
Jungkook nu mai spune nimic și ma trage din spatele lui Felix și ieșim din sala de sport.
- Ești prost?
- Au?
- Avem ora de sport idiotule.
- Logic, ca asa mergeai cu Felix.
- Ai probleme? Nu știam ce vrea sa facă.
- Stai calma ca nu stam mult, întârziem primele 5 minute.
- Promiți?
- Mhm.
Acesta își ridica degetul mic în sus și îl îndreaptă spre mine.
- Ce vrei sa faci?
- În Rusia nu se fac promisiuni?
- mh?
Jungkook îmi ia încheietura, eu îmi ridic degetul mic și acesta mi l leagă în a lui.
Mă trage de mână și urcam scările.
- Parca îmi arătai școala!
- Ești plictisitoare.
- Unde mergem?
- O sa vezi.
Ajungem pe acoperiș și jungkook se așează la marginea lui,mă așez lângă el cu atenție deoarece aveam doar o fustă.
In fata noastră se afla o plantatie uriașă de sakura și se putea simți mirosul de primăvară.
- ȘI cum de ști coreeana?
- mh?
- Pai ai stat pana acum în Rusia.
- Am învațat o tona de limbi acolo.
- oh...
Era multă liniște. Nici nu știu ce puteam vorbi cu el, deabia ne cunoaștem.
Am preferat ca amândoi sa admiram priveliștea numai ca telefonul a început sa îmi vibreze.Pe ecranul telefonului în apare numele lui Soiy.
- Scuze, trebuie să răspund..
- E ok, stai calmă.
Mă ridic ușor de jos și ii răspund la telefon.
- Da?
- TREBUIE SA MERGEM LA APARTAMENT URGENT!
- Stai, ce.. Ce vrei sa spui.

Pov Jungkook

O vad pe Reeatha destul de îngrijorată. După ce vad ca a terminat de vorbit merg spre ea.
- Ești ok?
- Trebuie.. Sa merg acasă.. Urgent...
- Vă duc eu că am mașina aproape.
Aceasta nu a mai stat pe gânduri și a aprobat. Am coborât rapid și ne-am întâlnit cu soiy jos.
- El ce cauta aici?
- E singurul care ne poate duce.
- Taxi?
- Mh?
- Lasă, ok Jungkook îți trimit adresa pe telefon.
Dau aprobator din cap și intram toți 3 în mașină.Drumul a durat cam 25-30 de minute, presupun ca nu stau atât de aproape. Intram în apartament și vad o dâră de... Sânge?O văd pe Yoona rezemată de canapea plina de vânătăi, lângă ea fiind o tipa in vârstă care avea capul spart. Xiuxi era pe jos cu piciorul înjunghiat și la capul lui Anton se afla un pistol (DE CE TOATE CĂRȚILE MELE SUNT DESPRE VIOLENTA).
Soiy a început sa tremure în toate părțile. Îmi îndrept privirea spre Reeatha și observ ca parul ei plutește și ochii ei au devenit negri. Am început sa dau un pas înapoi numai ca era cineva în tocul uși care nu ma lasa sa ies.

Pov Reeatha. (e posibil sa nu înțelegeți nimic acum :))) pe la capitolul 15 totul e clar)

Încăperea devine alba. Jumătate din persoanele din încăpere s-au spart lăsând pe jos mii de cioburi. O observ pe Soiy cu celelalte fete stand de vorbă. Mă îndrept spre ele și le salut scurt. Nu primesc nici un răspuns înapoi asa ca o ating pe Soiy numai ca imaginea din fata mea dispăruse sub o pulbere de praf. Ceilalți colegi țintesc privirea spre mine jumătate dintre ei arătând cu degetul spre mine. Aceștia se dau la o parte și în fata mea se afla părinți mei. Încep sa tremur din cap pana în picioare. Incaperea alba se crapă ușor devenind din ce în ce mai neagra. Ma pun în genunchi și încep sa plâng.

"Ai simțit vreodată ca ai pierdut ceva... Sau pe cineva? De câte ori ai plâns din nimicuri ți-ai descarcat toată negativitatea. Ești singura în camera și te uiți pe geam fără nici o expresie faciala, bulversata de mii de ganduri. Te simți singură pe Pământ, îți este dor sa auzi un simplu "ce faci?" sau chiar și "bună", însă tot ce auzi sunt propoziții legate de imperfecțiunile tale. Mereu ai fost punctuala și nu ai cautat scandal, asta pentru ce? Toată lumea te a luat de fraiera, ai crezut ca dacă ierți o sa fi împăcată cu tine, nu? "(înțelegeți pe la cap 15 tot - în viitor cand o sa l public lol)

M-am oprit din plâns. Observ o lumina aurie puternica.

.

.

Nu îmi pasa ce prosti am scris ca ii 3 dimineața pa

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jun 23, 2020 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

psychopath×JJK×Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum