Bir gülüş ile "hoşçakal mal" dedim.Oda"bunu sana ödetcem salak kız"dedi.Elim ile alkış yapıp."kim kimi ödetecek"dedim ve kapıyı kapattım."ha hay hayır!!!"diye sesi geldi çocuğun.Bir düşündümde ben mafyalığıma ara verdim.Depo unuttum."Lale,Mert,Murat gelin!!!"diye bağırdım.Lale"noldu canım" dedi."Depoyu unuttum noldu?"dedim.Oda"biz gelmeyince sıla halletmiş dediğine göre hiç bişeye ellememişler sadece çok önemli bişey aramışlar"dedi."hım bulmuşlarmı"dedim."sanırım bulmuş alacakken sıla ateş etmiş."dedi."BUM!!!"dedi Murat."ya sen nasıl mafyasın"dedim."bilmem"dedi Murat. "Çok mantıklı" dedim."Haydi ben depoya onu getirirsiniz" dedim."TAMAM!!"
dediler.Arabama atladım.Arabam...
Neyse geldim ve sıu sıkıcı kıyafetlerimden kurtulup.Şunları giydim.Aslında sıkıcı değil çok fazla ama bir mafyaya yakışmaz bide o mafya bensem
Ve Lalenin kıyafetlerinide hazırladım.
Evet şimdi gelelim onların aradığı şey"nerde burda yok burda yok yok nerde"dedim.
Lale: Ne arıyosun
Ben:hiiiiç
Lale:Anlafım neyse getirdik
Ben:tamam konuşma odasına aldınız mı?
Lale:Evet aldık
Ben:Tamam siz dışarı çıkın
Lale:Tamam Mert dışarı çıkıyoruz!!!
Mert:Okey!!!
Onlar çıktılar...
Ben: Adın ne?
Arda:Adım Arda
Ben: sen de Can'ın adamlarındansın...
Arda: O da kim?
Ben: Bilmiyorum zannetme sen ordan benim sınıfıma geçtin tabi öğretmenini tehditte etin.Geçince benim yanıma oturdun çünkü aradığın şey bende zabnettin ceblerime baktın.Ama bulamadın.
Arda:Hikayen güzel
Ben: Sen bence hiç konuşma çünkü Can'ın adamı olduğunu biliyorum.Ha bu arada konuşman o gibi.
Arda:AFERİN Can'ın adamıyım.
Ben:CAN'a söyle en yakın zamnda mezarını gömmeye başlıycam...
Lale:Leyla telefon sana...
Bittiğ oy verenlere teşekkür ederim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Kardeşler
RomanceAnnem babam yok ama kardeşlerim var onlar benim her şeyim. Onlar için kendimi bile feda ederim. Lale süsülüdür. Mert derslerde iyi bide yemekte iyidir. Murat biraz şapşik aslında baya şapşik ama iyi yanları var ama bilmediğimiz an çıkıyo karşımıza. ...