ᵗʳᵉⁱ

793 66 4
                                    


Ambulanța era la spital. Jungkook era dus la terapie intensivă. Doctorii nu îi mai dădeau șanse,dar Taehyung încă spera.Spera că Jungkook se va trezi și vor trăi ca înainte,fericiți.

Trecuseră deja câteva ore.Taehyung aștepta pe hol. Se ruga ca totul să fie bine.
-Dumneavoastră ați venit pentru domnul Jeon,nu-i așa?
O doamnă doctor venise în fața băiatului.
-D-Da! Cum e Jungkook?!

Taehyung era îngrijorat.
-Pulsul este normal,dar încă nu s-a trezit.
-Îl pot vizita?
-Încă nu,din păcate. Dar trebuie să vă dau ceva.
-C-Ce anume?
-Domnul Jeon ținea strâns cutiuța aceasta în mână.

Femeia îi înmână tânărului cutiuța,iar acesta o deschise.
Era un inel. În interiorul inelului,erau imprimate inițialele lui Taehyung și ale lui Jungkook.

-El voia să mă ceară...
Taehyung incepuse să plângă. Fără Jungkook,era singur. Nu mai avea pe nimeni altcineva. Nici dacă voia,nu putea contacta familia iubitului său,pentru că aceștia nu mai păstrau legătura cu Jungkook.

Doamna doctor îl lăsă pe Taehyung și plecă spre salonul lui Jungkook.
Tânărul doar stătea și privea inelul în timp ce vărsa lacrimi amare ,pline de durere.

Chiar când nu era atent,cineva apăru și îl lovi cu putere. Taehyung era lovit,jos lângă perete.

-Din cauza dobitocului de iubit al tău m-am zgâriat pe față!
Taehyung își ridică privirea și își văzu coșmarul din liceu.

________

Taehyung era șeful clasei în perioada clasei a XII-a. Avea un nou coleg,destul de simpatic . Datoria lui era să îi prezinte liceul noului coleg,Park Jimin.

-Și,Jimin,aici este locul unde vin băieții răi din liceu și fumează .
-Foarte urât din partea lor.

Cineva îi privea.Mai exact,coșmarul lui Taehyung.
-Măi,măi. Idiotul are un nou prieten.
Taehyung înghițise în sec.
-Min Yoongi,ce mai vrei?
-Vai,Taehyung! Ai prins tupeu?
-Lasă-l în pace!

Jimin îi luă apărarea lui Taehyung,însă,ce avea să se întâmple după,avea să îl șocheze pe băiat.

Yoongi se apropie de Jimin și îl sărută,băiatul răspunzându-i. Sărutul a devenit din ce în ce mai pasional . Taehyung plecase de acolo ,pe motiv că cineva îl strigă,chiar dacă nu era așa.

__________

Taehyung încă era jos. Avea ochii între-deschiși. Încerca să îl vadă pe Yoongi,dar îi era tot mai greu. Începu să vadă în ceață.
-Tu vrei să ajungi ca și iubitul tău? Doar spune-mi dacă asta vrei,pentru că se rezolvă.
-Scuze...

Doar atât mai putuse să spună Taehyung,căci leșină. Yoongi chemă repede niște doctori. Aceștia au venit și l-au dus într-un salon . Avea să se trezească în curând.

𝐎𝐛𝐥𝐢𝐯𝐢𝐨𝐧 | ❁︎𝑻𝑨𝑬𝑲𝑶𝑶𝑲❁︎Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum