ᵈᵒᵘᵃᶻᵉᶜⁱ ˢⁱ ᵈᵒⁱ

407 42 25
                                    


Taehyung era la o ședință foto. Îl lăsase singur acasă pe Jungkook,așa că îi sugeră brunetului să încuie ușa.
Kyung Soo apăru în sala unde Taehyung era pozat.

După minute bune,fotograful termină.
-Hei șefu'. spuse Taehyung cu un zâmbet pe față.
-Vino la mine în birou. îi ordonă șeful Do.

Taehyung îl urmă pe Kyung Soo până la birou. Bărbatul îl pofti pe blond înauntru,unde îl aștepta o surpriză cam neplăcută.

-Taehyung.
-Mamă,ce mai vrei? spuse Taehyung către femeia plictisită.
-Părăsește-l pe băiatul acela. Ți-am aranjat deja căsătoria. spuse femeia în timp ce își admira chipul în ecranul telefonului. Nu ai voie să obiectezi.
-De când și până când îmi controlezi tu mie viața,hm? Nu o să mă căsătoresc cu cine vrei tu! O să mă căsătoresc cu Jungkook și punct!

Femeia se ridică și îi dădu o palmă puternică fiului ei.
-Tu strigi la mine?! Sunt mama ta! Eu ți-am dat viață,nu Jungkook! strigă femeia. Și tu? Tu de ce te holbezi?! țipă femeia către domnul Do.

Kyung Soo apăsă pe un buton aflat pe un perete,după care doi bărbați mari și solizi au venit și au luat-o pe femeie.
-Taehyung,scuze,dar era cam agrezivă... se scuză cel scund.
-Nu-i nimic.. răspunde simplu blondul.
Nu înțelegea de ce mama lui se comporta așa. După ce că l-a părăsit când el avea 7 ani,acum se întoarce și îi face viața un calvar.

-Taehyung,poți pleca dacă nu te simți bine.
-Mersi șefu'. Pe mâine.
Kyung Soo îi zâmbi. Taehyung nu apucă să plece,că un tânăr apăru în fața lui.

-Scuze! Trebuie să vorbesc urgent cu șefu'. spuse verzuiul.
Taehyung ieși din clădire,încă bulversat. Nu l-a văzut pe acel băiat niciodată.

În drum spre casă,se opri la un magazin de bijuterii. Intră în clădire și începuse să se uite spre toate podoabele. Un inel îi sărise în ochi. Voia neapărat să îl cumpere pentru Jungkookie al lui. Cel mai important,voia să îl ceară în căsătorie. Taehyung știa că nu o căsătorie îi ține uniți pe oameni,ci dragostea,dar voia să fie dovedită iubirea lor și în acte.

-Doresc să cumpăr acest inel,vă rog. spuse Taehyung cu degetul pe sticlă,arătând în direcția inelului.
-Ea trebuie să fie norocoasă. spuse femeia,punând inelul într-o cutiuță de catifea.
-E un el.. Și pot spune că eu sunt cel norocos.

Femeia zâmbi și îi dădu inelul,alături de chitanță și celelalte acte. Taehyung plăti și ieși din magazin.

Bă,știți că eu ador drama

Ajuns acasă,Taehyung vede ușa locuinței deschisă. Intră grăbit în sufragerie și vede un Jungkook plângând pe jos,aproape dezbrăcat.

-Jungkook! Jungkook,mă auzi?! striga Taehyung.
-Eu- Ei..V-Viol...Scuze Taehyung! brunetul începu să plângă mai tare.
Taehyung îl luă în brațe și îl liniști.
-Ce s-a întâmplat? întrebă Taehyung calm.
-Ei au v-venit ș-și m-au v-violat... brunetul sughița din cauza plâmsului.

Blondul îl strânse tare în brațe. Îi spunea că totul o să fie bine.
'Clar nu e momentul potrivit pentru a-l cere în căsătorie...' se gândea Taehyung.
-Hai să facem o baie și să ne mai liniștim,bine Kookie? spuse Taehyung cu un zâmbet dulce și liniștitor.
-B-Bine...

Cei doi s-au dus la baie și Taehyung porni apa caldă. Blondul observă vânătăi și răni pe corpul iubitului său.
Nu îi plăcea,și va face orice pentru a-i face pe acei violatori să plătească. Ceva îi spunea că mama lui are de-a face cu violul acesta.

-Haide,Kookie,să te ajut să te așezi.
Taehyung întinse mâna spre Jungkook care încă mai avea lacrimi în ochi.
-Taehyung,chiar îmi pare rău. Înțeleg dacă nu vrei să mai fi cu mine și-
-Taci. Să nu mai aud astfel de cuvinte din gura ta. Te voi iubi indiferent ce ai face,Jungkook. Să nu uiți asta. Prioritatea mea este să te văd fericit. Asta mă interesează,bine? blondul îi explică pe un ton serios.
-Te iubesc,Taehyung.
-Și eu te iubesc,Jungkook

Lipsit de sens,ik 🙃

𝐎𝐛𝐥𝐢𝐯𝐢𝐨𝐧 | ❁︎𝑻𝑨𝑬𝑲𝑶𝑶𝑲❁︎Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum