Po tváři mi začaly stékat slzy. Beze slov jsem vyběhla do svého pokoje a zabouchla jsem dveře. Svalila jsem se na postel, kde jsem brečela několik hodin. Nakonec jsem si vzala telefon a vyšla jsem z domu. Kam jinak bych teď měla jít, než za svým přítelem, kterého nechci opustit.
Zaťukala jsem na dveře. V nich se objevil rozespalý André.An: Sofi? Děje se něco?
J: Kde je Andrei?
An: Ve své ložnici, ale myslím, že už spí
J: Musím ho vidět
An: Jo jen pojď dál.
Potichu jsem vešla do jeho ložnice. Naskytl se mi pohled na jeho usměvavou tvář plnou štěstí a lásky. Sedla jsem si k němu a chytla jsem si naposledy jeho ruku.
A: Zlato? Co tu děláš?
J: Já - my - no
Neudržela jsem se a slzy mi tekly proudem.
Andrei hned vstal a pevně mě přitisknul k sobě.A: Pšt Sofi neplakej, co se děje a proč tu jsi?
Pomalu jsem se uklidňovala, ale slzy mo pořád tekly.
J: Stěhujeme se do Švédska, jsem tu, abych ti řekla sbohem
Vymáčkla jsem ze sebe.
A: Tohle je nějakej blbej tvip?!
J: Vypadám na to, že si dělám srandu?!
Andreiovi se také nahnaly slzy do očí a chytil mě co nejblíž k sobě.
A: Sof, já tě nemůžu ztratit, je to tak daleko. Nechci tu být bez tebe
J: Pro mě je to taky tak hrozný. Nedokážu si život bez tebe představit, ale chci ti poděkovat za vše, co jsi pro mě udělal Andreii. Miluju tě a nikdy, nikdy nepřestanu
A: Sofi zůstaň tu, prosím!
J: Já nemůžu Andrei mamka už mají vše domluvený
A: Tak mi slib, že jednoho dne se vrátíš
J: To ti slibuju
Odpověděla jsem a políbila jsem ho. Andrei měl stále slzy v očích a já pořád dost brečela. Lehli jsme si k sobě a on mě v objetí hladil po zádech. Nakonec jsem usnula.
Ráno mě probral hlas mamky a Andrého, kteří se bavili dole v kuchyni. Vzbudila jsem Andreie a řekla jsem mu, že už bych měla jít.
Naposledy jsme se objali a políbili. Ani jeden z nás se opět neubránil slzám.
A: Zavolej mi, jak doletíte, prosím..
Řekl Andrei smutně.
J: Zavolám
Poslední pusa a už jsem scházela schody dolů.
M: Ahoj Sofi
J: Ahoj André, taky mi budeš hrozně moc chybět
An: To i ty mně
J: El už tu byla?
An: Jo už jsme se loučili
Pousmál se se skleněnými oči. Objala jsem ho a bez dalších slov jsem odešla domů. Nechtěla jsem mluvit s mámou ani s tátou, a ani s Jackem.
Došla jsem domů, vzala kufr a hodila jsem ho do auta. Nakonec jsem si do něj i nasedla, opřela jsem hlavu o okno a nechala slzy padat. Všichni už byli v autě, a tak se jelo. Na letišti jsme odložili kufry a čekali jsme, než ohlásí náš let.J: Sofi?
Nehodlám Jackovi odpovídat, nikdy s ním nebudu mluvit.
J: Já vím, že se zlobíš a máš na to právo, ale já se ti chci omluvit. Vím, že Andreie miluješ a tohle je pro tebe těžký
Já: Těžký?! Těžký?! Jsi normální, mám pocit, že se mi rozletí srdce, jak moc to bolí
Jack mi utřel slzy a objal mě.
J: Jacku nech mě prosím
Vymanila jsem se z jeho objetí a seděla jsem s kolenama u sebe.
A: Sofi?
Rychle jsem se otočili a když jsem viděla Andreie, rozběhla jsem se k němu.
A: Musím ti říct poslední sbohem, já to prostě nevydržím
J: Andreii děláš mi to ještě těžší, než to je
Pousmála jsem se a pevně jsem ho objímala.
Náš let ohlásili.
J: Sbohem Andrei
A: Miluju tě Sofi, nezapomeň na to
J: Já tebe
Políbili jsme se a já se vydala k letadlu. Zamávala jsem mu a pak už jsem zmizela z dohledu. Našla jsem své místo v letadle, dala jsem si sluchátka a se slzami jsem poslouchala písničky, které jsme si pouštěli s Andreiem. Letadlo se po pár minutách vzneslo do vzduchu a už nebylo cesty zpět. Letím do Švédska, bez svého přítele, kterého nadevše miluju a je možné, že už ho nikdy nespatřím...
ČTEŠ
To all hockey boys i loved before
Romance,, Sofia Ovechkin? To už jsem někde slyšel.'' V tu chvíli jsem jen marně doufala, že si nevzpomene. Ach jo moje máma ty dopisy vážně musela poslat.