Çok zengin duran limuzinim ile biraz yolculuk yaptıktan sonra gelmiştim. Evet... Burası orasıydı... Gelmem gereken yer... Ve ben gelmem gereken yerdeydim... Sonunda varmıştım... Gelmem gereken yere varmış olmalıydım... Burası gelmem gereken yerdi... Geldiğimin farkındaydım...
BURASI ÖZEL DEMİR VAMPİR KOLEJİYDİ!!!!!!!!!!
Buranın sahibi Haluk DEMİR'di Demir ailesinin en güçlü üyesi!! Demir ailesi vampir aleminde bizim dengimizde olan zengin bir aileydi ve onlarda bizim gibi çog zengindi.
Okul başlayalı bir hafta olmuştu bile ama ben bir cavadzade olduğumdan ve asla ilk hafta okula gidenlerden olmadığımdan dolayı ilk hafta okula gitmemiştim... Çünki çok zengin ve güzeldim. Bu ilk hafta okula gitmemek için yeterli bir sebepti.
Sınıfımı bulduktan sonra içeri girdim ve görünüşe bakılırsa herkes bir hafta içerisinde kaynaşmıştı. Ben yine yalnız güzel zengin kız olacaktım...
Boş bulduğum bir sıraya oturdum ve çok pahalı telefonum ile oynamaya başladım. Aniden başımda duran bir yellozun bağırması ile irkildim
-Yaa kızıaaaam kalsana oradan benim yerim orasııaa
Bu ağzını yayarak konuşan yelllllllllllozda kimdi??? Kafamı zengin bir şekilde kaldırıp baktığımda bana bağırmaya devam ediyodu
-Yaa kızıaaaaaaaam duymuyo moson seen? KALK DİYORUM SAÇINI BAŞINI YOLARIM SENİN CÜCE!
Benim gibi asil bir prensese cücemi dedi bu yelloz?? Sinirli bakışlarla ayağıya kalktım ve omuz silktim bu sırada gözlerimi deviriyodum. Sinirlerime hakim olamayıp ona gerektiği cezayı vermek için hazırlandım. Ailemizin gizli tekniği olan Bılıbende büyüsünü bu yelloz üzerinde kullanacaktım çünki haketmişti yelloz.
AYAĞIYA KALKTIM VE GÖZLERİNİN İÇİNE BAKARAK SİHİRLİ ÇÜMLELERİ SÖYLEDİM
Zola bine mızrabım mızbılbenda xonebım
Zola bine mızrabım mızdelala xonebım lee
Bılıbende bılıbende
mızbılıbenda xonebım eyy
Bılıbende bılıbende mızdelala xonebımÇirkin yelloz büyünün gücüne dayanamayıp bayıldı ve o anda sınıfa girmiş olan ultra süper kaslı yakışıklı çocuk yellozun bayıldığını görünce telaşlı şekilde bağırdı
-HAYIR!!!! KÜBRAA !! NELER OLUYO BURADA!!!
Bağıran çocuk kaslıydı. Çok yakışıklıydı. Çok yakışıklı ve kaslıydı. Hem çok yakışıklı hemde çok kaslıydı. Kötü kötü olmuştum. Ateş basmıştı. Ben... Ben daha önce böyle şeyler hissetmemiştim... Ben bir CAVADZADE'yim ve hayatımda ilk defa içimi kıpır kıpır yapan birisini görmüştüm...
Süper kaslı ve yakışıklı çocuk koşarak yellozun yanına geldi ve endişeli şekilde kızı uyandırmaya çalıştı.
Hemen kendime gelip ukala bir tavır ile
- Merak, etme birazdan uyanır sadece bayıldı okadar.
Karşımdaki çocug çok kaslı ve yakışıklı bile olsa bu benim o yelloza karşı olan sinirimi geçirmiyordu.
Çocuk bana baktı, kaslıydı. Kaslı gözlerle bana bakıyordu. Omuz silktim ve gözlerimi devirdim. Zengindim. O da çok kaslıydı ve yakışıklıydı. Kaslı bir yapısı vardı.
- Sen sevgilime ne yaptığını sanıyorsun böyle ????? diye bana bağırdı.
- Ben bir CAVADZADE'yim seni kaslı ve yakışıklı çocuk, uyandığı zaman o yelloz sevgiline bunu söylesen iyi edersin!!!!
** Eveeet ballı çöreklerim :33 İkinci bölümümüzün sonuna geldikkkk :33 Yazım hataları için kusura bagmayn daha 7. sınıfa gidiyorum ve çok iyi deilim :33 Lütfen yorum yapmayı unutmayınnnnn :3333 :**** unutmayın biz bir aileyizzz **
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KASLI, YAKIŞIKLI VAMPİR ERKEKLER VE BEN
Romanzi rosa / ChickLitYoksa bu... Hayır olamaz, bu düşündüğüm şey olamaz! Karşımda duran kaslı ve yaşıklı vampirler... Ben bir CAVADZADEYİM! Ben asil bir bireyim! Bu kaslı ve yakışıklı vampirlerden etkilenmemeliyim! Ama... Ama ruhumda kıpırdayan bir şeyler var, beni rah...