Sabah çalan alarmla zorla yerimden kalktım. Off nedir çektiğimiz bu çile yaa. Ne yararı olacaksa okulun. Hala yatağın içinde debelenirken telefonumun ekranını açtım. Ekranı açmamla gördüğüm fotoğraf yataktan aniden fırlamama sebep olmuştu. Okulun tek güzel şeyini unutmuştum uyku sersemliğiyle. Ahh tabii ki de Gece'den bahsediyordum. Üstümü giyindikten sonra aşşağı indim. Aslında durumumuz oldukça iyiydi. Ama paramızın olması bir şeyi değiştirmiyordu. Bizim evimizde sevgi ve huzur diye bir şey yoktu. Babam oldukça zengindi evet ama onun kalbi yoktu. Bana sınırsız bir şekilde para verince her şeyin hallolduğunu düşünüyordu. Ama asla ihtiyacım dışında ondan para almayacaktım. Asla! Bunları düşünerek çıkışa ilerledim. Ama babamın emir verici sesi kulaklarıma dolunca çıldıracak gibi oldum. Yine de sakinliğimi koruyarak yanına ilerledim.
"Kahvaltıya otur melodi!!"
Aç değilim okulda atıştırırım bir şeyler.
"Sana kahvaltıya oturur musun dediğimi hatırlamıyorum. Sana otur dedim. "
"Bende sana oturmayacağım dedim baba!Suratıma inen sert tokatla dişlerimi sıkmaya başladım. Daha sonra senden nefret ediyorum diye bağırarak evden koşar adım ilerledim. Evin görevlisi Sultan abla bana acıyarak bakıyordu. Hayır kimsenin bana acımasını istemiyordum. Hızla arabama doğru ilerledim ve gaza bastım. Bu hızla okula beş dakıkada varmıştım. Okulun girişimde onu görmemle bütün sinirim yok olmuştu sanki. Ah ona fazlasıyla aşıktım. Ama bir dakika onun şuan yanında olan Özge miydi yoksa ben hala uyanamamışmıydım. Özge gecenin elini tutmasıyla sinirlerim gerildi. Amacı neydi bu kızın? Neden yine geceye yakınlaşıyordu? Onu zaten fazlasıyla okula rezil etmişti. Kesinlikle iyi bir niyeti yoktu. Bende melodiysem amacını öğrenecektim bu kızın. Kokoş!
***********************
Merhaba hayalet okuyucularım. Hayalet olmak iyi değildir. Hayalet olmayınız.
Nasıl hayalet olunmaz mı??
- İşe oy ve yorum yaparak başlayabilirsiniz mesela sjlkhsjsksdkNeyse siz bana bakmayın iyi okumalar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dışlanmış| yarı texting
Random"Neden bana böyle bir şey yaptın. Yani n..neden yardım ettin?" "İnan herşeyin para olmadığını biliyorum. Benim amacım sana yardım etmek. Lütfen yardımımı kabul et. "Neden böyle bir şey yapasın ki. Sende beni kullanıp sonra işin bitince arkadaşları...