Bölüm 4

13 4 0
                                    

Sınıfa girdiğim gibi ilk işim geceye bakmak oldu. Sırasında oturmuş test çözüyordu. Ah benim çalışkan sevgilim. Iyice saçmaladığımı düşünerek önüme döndüm ve olanları mira'ya anlatmaya başladım.

"Bak şimdi kanka sabah arabadan indiğimde özgeyi gecenin yanında gördüm. Bu da yetmezmiş gibi gecenin elini tuttu ve ona gülümseyerek bişiler söyledi."

"Ne bu bizim kokoş özgeden mi bahsediyorsun sen yok ya sen daha uyanamamışsındır.

"Eminim diyorum ya mira. Ben hiç  iyi niyet sezmiyorum bu konuda zaten nerede Özge orada kötülük. Senden istediğim bu konuyu araştırıp asıl niyetini öğrenmen." 

Ben ne kadar asosyalsem mira da bir o kadar sosyal. Yani ne yapar eder bulur işin aslını bu yüzden ona güveniyordum.

Yaklaşık beş ders sonra:
"Buldum kanka buldum haklıymışsın sen "

Mira sınıfa bağırarak girdiğinde gerçekten bulduğunu anlamıştım. Bir an önce ne olduğunu öğrenmek istiyordum.

"Hemen anlatmanı istiyorum mira hadi seni dinliyorum."

"Kanka hani Özge bir zamanlar geceyle çıkıyordu ya daha sonrasında ailesi iflas edince onu terk etmişti. Hatırlıyor musun?

"Evet tabii ki hatırlıyorum. Hatta o zamanlar gece yürüyen bir ölü gibiydi. En yakın arkadaşları bile dalga geçmiş onu dışlamışlardı."

Flashback (Gece'den)

Taşındığımız eski evimize bakarken artık daha küçük bir eve geçmemiz gerektiğini biliyordum. Yarın okulda ise bunu sevgilim özge'ye ve yakın gurubuma da söylemeliydim. Kesinlikle anlayışla karşılayacaklarını biliyordum. Sonuçta benden hiç bir şey eksilmemişti sadece olan babamın parasına olmuştu. Iyi ki onlara sahiptim. Özellikle de sevgilim özge'ye. O kadar anlayışlıydı ki.

Artık söyleme zamanım gelmişti. Özgey'i ve arkadaşlarımı bahçeye topladım. Her zaman oturduğumuz çardağa gidecektik. Özge ve arkadaşlarım gelince onlara baştan sona her şeyi anlattım. Ilk tepki veren özgeydi.

"Gece ne diyorsun sen? Ne iflası artık paran yok mu yani senin?

"Hayır ama sana olan aşkımda hiç bir değişiklik olmadı. Ben hala eski geceyim. Hala seni çok seviyorum.

"Bırak ya sevgiymiş salak. Sen ne sevgisinden bahsediyorsun be. Benim seni sevdiğimi mi düşünüyordun yazık. Ben seninle popülarite için çıktım. Şimdi ben senin gibi eziğini ne yapim söylesene. Bir daha sakın karşıma çıkma ezik."

Öbür arkadaşlarımda bana gülüp gittiler. Öyle kötü hissettim ki. Tüm okuldan soyutlanmış gibiydim. Çantamın kucağıma atılmasıyla kafamı kaldırdım. Karşımda okulun kraliçesi olan melodi duruyordu. Ne yani toparlanmamı beklemeden okuldan atılacak mıydım?

"Hava almak iyi gelir."

Şaşkınca ona baktım. Hala şokta gibiydim. Hareket etmediğimi görünce elimden tutup çekiştirdi. Sahile gittiğimizde beni sıkacak hiçbir şey yapmadı. Benim konuşmamı bekliyordu.

"Neden bana böyle bir şey yaptın. Yani n..neden yardım ettin?"

"İnan herşeyin para olmadığını biliyorum. Benim amacım sana yardım etmek. Lütfen yardımımı kabul et.

"Neden böyle bir şey yapasın ki. Sende beni kullanıp sonra işin bitince arkadaşlarınla dalga geçeceksin değil mi? Bak ben sizin oyuncağınız değilim beni rahat bırakın."

"Neden böyle yapıyorsun ben sadece yardım etmek istemiştim."

"Bana yapacağım en büyük yardım beni rahat bırakmak olacaktır. Sakın bir daha karşıma çıkma sakın!"

Günümüz:
Mira'nın sesiyle kendime geldim.

"Öğrendiğime göre özge sevgilisinden ayrılmış ve bu aralar canı sıkılıyormuş. Yani kendine yeni oyuncak arıyor. O esnada aklına gece geliyor. Yani anlayacağın yeni oyuncağı gece. Önce tekrardan yakınlaşacak daha sonra ise tekrardan onu okula rezil edecek."

Kahretsin sürtük!! Bir an önce geceyi uyarmalıydım. Ama nasıl? Mira kendi anoniminden bahsedince birden aydınlanma yaşadım. Onu anonimden uyaracaktım. Mira'ya sarılıp teşşekür ettim. Oda bana önemli değil der gibi kafa salladı. Zil çalınca mirayla vedalaşıp arabama doğru ilerledim. O sırada gece özgeyle konuşuyordu. Ahh yapma gece!! Sana yaptıklarını nasıl unutursun. Eve vardığımda üstümü değiştirip yatağıma uzandım. Elimdeki hattı telefona takarken de aşırı heyecanlıydım. Hadi bismillah diyerek telefonu hatta taktım.

***************************
Evett yeni bölümle karşınızdayım hayalet okuyucularım. Bölüm hakkındaki düşüncelerinizi bekliyorum.

Özge'ye en içten küfürlerinizi bekliyoruz. Bakalım hanginiz daha yaratıcı sjsjskkd

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 11, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Dışlanmış| yarı texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin