"Karşılaşma"

227 21 57
                                    

Cansu'dan

Ve sonunda o gün gelmişti telefonumun gıcık alarmıyla uyandım üç ay sonra ilk kez formalarımı giyip evden çıktım okul eve çok uzak değildi o yüzden yürüyerek gidiyordum kulağıma kulaklığımı takıp giderken araba geldiğini fark etmemişim ama bana doğru gelen arabanın ani fren yapmasıyla hemen kulaklığımı çıkardım arabanın içindeki çocuk arabadan inip yanıma geldi ona direkt

"yavaş sürsene niye hız yapıyorsun ölüyordum burada " dedim ve bana ukala bir şekilde "abartma ölmüyordun" dedi onu orada boğmak istedim ama onun yerine "insan özür diler " dedim bana baktı ve "önüne baksaydın benim suçum mu dedi" o an telefona 3 bildirim geldiğini fark ettim.

Tuana: Lan Cansu neredesin
Damla:Hoca gelecek hadi Cansu.
Tuana:İlk günden geç mi kalıcan cansuuuuuu.

O an içimden s*çtın Cansu dedim ve 3 dakika sonra okulda olmam lazımdı.
Çocuğa dönüp " okula yetişmem lazım uğraşamayacağım " dedim çocuk o an "haklısın benim suçum kusura bakma ama istersen seni istediğin yere bırakabilirim" dedi binmek istemiyordum ama okula da yetişmem lazımdı "olur teşekkür ederim " diyip arabaya bindim okulun yolunu tarif ettikten sonra o da arabadan indi niye anlamadığım için çocuğa tip tip baktım o da sanırım anladı ve "ben de burada okuyorum "dedi o an sadece kafa salladım ve koşarak okula girdim sınıfa girdiğimde ders başlamıştı "girebilir miyim" diye sordum hoca "tabii gel daha tanışıyorduk" dedi Tuana'nın yanı boştu direkt oturdum işte herkesle tanıştık falan zil çaldı hoca çıktı ve efsane beşli olarak hemen sarıldık.
Tuana direkt "niye geç kaldın " diye sordu her şeyi anlattım Damla "yani o çocuk bizim okulda öyle mi" dedi ben de kafa salladım Hande bana dönerek.
Acaba "hangi sınıfta diye" sordu "araba kullandığına göre üst sınıftır" dedim ve o sırada ders zili çaldı.
——————————————————————
Diğer bölüme göre uzun bölüm attım okuyanlar takip ederse çok sevinirim
Yeni bölüm nE zaman gelir bilmiyorum ama yarın gelebilir❤️

Efsane beşli Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin