Bir haftadır kızlarla kaynaşmış okulda ilk derse girip diğerlerini asmıştık. Baya eğleniyorduk ama artık sıkıcı olmayada başlamıştı kız kıza gezmeler. O yüzden haftasonunda gece kulübüne gidip biraz eğlenip, coşma planı yapmıştık. O günde bugün oluyor. Elime yeni aldığım elbisemi alıp Bade'nin evine yola çıktım. Onlarda hazırlanacaktık. Hazır abim yokken bugün bizde toplanalım demişti. Ailesi İstanbul'daydı. Ve ikiside burada okuduğu için aileleri tek ev almıştı.Evlerinin kapısına gelince şaşırmıştım. Daha abartılı bir şey beklemiştim ama üç katlıydı ve bahçesi de çok büyük değildi. Havuzu saymazsak tabi. Havuzu sayarsak çayır filan olurdu herhalde. Flflflfld eheheh yazar şaka yaptı.
Kapıda çok dikelmeden evin kapısını çaldım. Kapıyı açan canım arkadaşım Bade ise "biraz daha geç gelseydin eve almayacaktım." diyerek beni içeri fırlattı. Hala gülüyordum ve ben güldükçe Bade'nin daha da sinirlendiğini farkedince gülmeyi kestim.
Saç ve makyaj işlemleri bitmişti. Kızlar giyinip aşağıya gelince bende giyinmek için Bade'nin odasına çıktım. Çok severek aldığım elbisemi giyerken baya heyecanlıydım. İlk Üniversite arkadaşlarımla, ilk kez böyle bir yere gidiyordum sonuçta.
Eveeet aferin bana. Benden de bu beklenirdi zaten. Elbisenin iplerini karıştırmıştım. Sinirle ipleri çekiştirerek bağırmaya başladım. "Kızlar. Ya biriniz gelsin lütfen. Oooofff." diyip kapıya yöneldim. Koridordan bağırsam belki duyardılar. İpleri bağlayamam bir yana kıyafetin önü de her açılabilirdi. Zor tutuyordum.
Tam koridora çıkmış bağıracakken. Üst merdivenden ayak sesi geldi. Kızlardır diyerek sitem etmeye başladım. "Ya siz neredesiniz iki saattir bağırıyorum. Kıyafetin ipleri karıştı." dedim. Dedim ki demez olaydım karşımda tanımadığım bir adam vardı. Mahcup bir şekilde bakıp "pardon sizi arkadaşlarımdan biri sanmıştım." dedim. Ve bir şey demesini beklemeden odaya girecekken.
"Ben Bade'nin abisiyim. Çok panik oldun, olma." diyerek gülümsedi. Sahte değil gerçek bir gülümsemeydi. Hatta tanıdık. O an bunu takamayacağım bir halde orada dikildiğim için bir şey söylemeden kafamı sallayıp odaya geri girdim. Girdim girmesine de hala kapıda beklediğini ayak sesinin gelmemesinden anlamıştım. Kısa bir süre sonra kapıyı tıkladı. Kapıyı siper ederek kafamı çıkardım ve söyleyeceği şeyi beklemeye başladım. Bir süre bana bakıp düşünsede çok düşünmeden konuşmuştu. "Kızlar bir iş için dışarı çıktı. İplerini ben bağlarım." diyerek içeri girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKSIZ KADIN (+18)
RomanceAŞKA İNANMAYAN BİR KADIN VE AŞKA TUTUNMUŞ BİR ADAMIN HİKAYESİ : )