Bu bölüm sana gelsin Agust D
Umarım konuşmalarımızı duymamıştır.
"Jeongguk nerdesin iki saatten beri seni çağırıyorum. Hem arkadaşını tanıştırmayacak mısın?"
Oh bee duymamış.
"Ah evet baba, bu Sarah , Sarah bu babam. Baba Sarah ailesiyle kavga etmiş de bir kaç gün bizde kalacaktı."
"Hmm peki"
"Sen neden kızgınsın?"
"Komşular senin hakkında dedikodu yapıyorlarmış. Eve kız atmış falan diye de sinirlendim ben de gerçeği öğrenmeye geldim."
E yuh ama yani...
Ben utançtan kıpkırmızı olurken Sarah' ın benden farkı olmadığını fark ettim. Tek fark vardı...
Utanınca tatlı oluyor.
Aish ne diyorum Jeongguk kendine gel.
Babamın kahkaha sesleri odaya dolunca yanlış olan düşüncelerimden uzaklaşıp babama baktım. Daha demin sinirli değil miydi bu adam?
"Yahu şaka yapıyorum sizde hemen inandınız..."
Birden ciddi bir ifadeye bürünerek
"Yoksa cidden eve kız atmıyordun demi Jeongguk"
Ben babama 'ne diyo bu değişik' bakışları atarken tekrardan gülüp konuşmaya başladı.
"Ah her neyse hadi yemeğe gelin Annen sizi bekliyor."
Biz onaylayan mırıltılar çıkarırken babam çoktan kapıyı kapatıp çıkmıştı.
Değişik bir babam var. Ama seviyorum iki yakın dost gibi geçiniyoruz işte....
Sarah' a döndüğüm de hala utanmanın etkisiyle yüzü kızarmış bana bakmamaya çalışıyordu.
Neden gözüme tatlı geliyor.
Kes sesini Jeongguk.
Bana bakmadan konuşmaya başladı.
'Hadi yemeğe inelim. Bu konuyu daha sonra konuşuruz.'
Babamın dediklerini ciddiye almış olamaz dı değil mi?
"Hangi konu? Seni evime atmam konusunu mu?"
O tekrardan utançtan domatese dönerken ben dediklerimi aklımda tartıyordum.
Ne demiştim ben öyle.
Kızın gözünde sapık olduk iyi mi?
"Hayır salak, kehanet konusu... hem ne o evine çok mı kız atıyorsun yoksa. Utanmadan konuştuğuna göre..."
Ne diyor bu kız?
"Heyy! Ben evime kız falan atmam. Hem noldu niye sordun? Kıskandın mı yoksa?"
Ne diyorum ben beynim işlevini kaybetmiş durumda...
Sarah bana yüzünü buruşturmuş iğreniyormuş gibi bir bakış atarken konuştu.
"Erkek değil mi? Hepiniz aynısınız."
Ne?!
"Hey o kitabın içinde neler yaşadın bilmiyorum ama... erkeklerin hepsi aynı ve hepsi kötü değildir. Sen orada zorla evlendirilirken ben burada okulum da sakin sakin okuyordum. Sonra sen geldin bütün hayatım altüst oldu."
"Daha geleli bir gün bile olmadı hem senin suçun bilmediğin şeylere burnunu sokmasaydın olmazdı.
Lanet olsun çok haklı
Bu dediklerine sadece burun kıvırmakla yetinip mutfağa indim. Sarah da arkamdan geliyordu.
Eeeee nasıl buldunuz bu bölümü?
Bölümleri kısa tutmaya çalışıyorum ki daha çok bölüm olsun dhdbdb
Her neyse
Bu arada söyledim mi bilmiyorum ama yorumlarınız beni mutlu ediyooorr.
Saranghae❤
Sizi seviyor ve morluyorum💜
I purple you💜💜
Bayramınız mübarek olsunn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗞𝗲𝗵𝗮𝗻𝗲𝘁 || 𝓙𝓮𝓸𝓷 𝓙𝓮𝓸𝓷𝓰𝓰𝓾𝓴
FanfictionO bir cadıydı. Peki bir kehanete kurban gidip bir prensesle kaderlerini birleştirebilir miydi?