'2. Bölüm - Emanet '

93 7 5
                                    

Bölümü Multi Medya ile okursanız sevinirim. Oy ve yorum atmayı da unutmayınız..

Burnuma çok hoş bir koku geliyordu. Yatağımdan kalkıp mutfağa gittim. Barış menemen yapmış.

Kaan : Günaydin.

Barış : Uyanmışsın. Evde birşey yoktu bende markete gidip birşeyler aldım senin için.

Kaan : Gerek yoktu.

Barış : Olsun.

Kaan : Tesekkürler.

Barış : Haydi gel de yiyelim.

Sandalye çekip oturdum. Barış da karşıma geçti. Masada ki dilimli ekmekten bir tane alıp menemene batırdım. Yavaşça ağzıma götürdüm. Barış da yemeye başlamıştı.

Menemen bittiğinde su içmek için ayağa kalkmıştım. Bir bardak çıkarttım ve musluğu açtım. Bardağa su doldurdum. İçmek için elime almıştım ki kayıp yere düşmüştü. Geri sıçradım. Barış, bardağın kırıldığını görüp beni geri çekti. Ne yapıyordu ki? Kendim de toplayabilirdim.

Kaan : Ben toplarim.

Barış : Hal ettim ben.

Kaan : Ya ne yapmaya çalişiyorsun sen?

Barış : Ne yapmaya çalışıyorum?

Kaan : Sürekli yardim ediyorsun...Etme!

Barış : Halletim işte.

Barış, kırıkları topluyordu. Bense bu kadar yardım etmesinden tedirgin oluyordum. Sanki bana hiç birşey olmamasını istiyor gibiydi. Ya da ben öyle düşünüyordum.

Kaan : BARİŞ YETER! S*KTİR GİT!

Ani çıkışım ile Barış topladığı kırıkları çöpe atmıştı.

Barış : N-Ne oldu?

Kaan : Benim kendim yapamayacagimimi saniyorsun?

Barış : Y-Yaparsın tabi.

Kaan : Güzel o zaman. Bana bir daha yardim etme.

Barış : Tamam.

Napıyorum ben? Bas baya adama durduk yere bağırdım. Yardım ediyordu sadece. Kafamı yere eğdim.

Kaan : Ya af edersin.

Barış : Önemli değil.

Barış mutfaktan çıkmıştı. Bana Almanya'da ki Alman erkek arkadaşımı hatırlatıyordu. O da bana sürekli yardım ediyordu. Daha sonrasında ayrılmıştık. Pekâlâ Kaan, kendine gel! Barış sana yürümüyor.  Sadece yardım ediyor. İyi bir arkadaş o kadar. Barış'ın yanına oturma odasına gitmiştim. Ayakta tur atıp duruyordu.

Kaan : Tekrar özür dilerim.

Barış : Sıkıntı yok.

Kaan : Ben duşa gireceğim.

Barış : Bende evime gideyim. Çilingirci gelir birazdan.

Kaan :  T-Tamam.

Barış, kapıya doğru yönelmişti. Yukarı çıkıp kendime kıyafet çıkarttım. Banyoya girip üstümü çıkarttım. Aklıma Barış gelip duruyordu. Duşakabinin içine girip suyu açtım. Aklımda hala Barış aklımdan çıkmıyordu.

Banyodan sonra kendimi yatağa atmıştım...

Barış'dan Devam -

Aklımda, Kaan vardı. Akşam olmuştu. Yarın şirkete gideceğim için erkenden kalkmam gerekiyordu. Üstümde ki tişörtü çıkarttım ve yatağıma uzandım ki zil çalmıştı. Kapıyı açtım, Kaan vardı. Yine tişörtümü giymeyi unutmuştum. Kahretsin!

Kaan : Selam Baris!

Kapıyı açtığımda Kaan, içeri girmişti. Üstüme doğru yürümeye başladı. Ben de geri yürüyordum. Duvara kadar üstüme yürümüştü.

Barış : N'apıyorsun?

Kaan : N'aptiğimi çok iyi biliyorum.

Ayak parmaklarına kalkarak dudağıma öpücük koydu.

Kaan : Senin olmak istiyorum yakisiklim.

Barış : N'apıyorsun sen Kaan? Kendine gel. İçtim mi?

Kaan : Hemde 4 şişe.

Barış : Tamam gel seni yatırayım.

Kaan : Ama ben sevismek istiyordum!

Kaan, ellerini yanağıma koymuştu. Daha önce bir kez tek erkek sevgilim oldu ve ayrılmıştım. Biseksüel olduğum için çok kızmadım. Hatta kızamazdım da. Bana emanet olan birisine...belki de şuan da hiç birşeyi umursamayıp Kaan ile sevişmeliydim...

Kaan, ayak parmaklarına kalkıp dudağımdan öpmeye başladı. İki elim ile de kalçasına dokundum. Bende onu öpmeye başladım. Bir kaç dakika öpüştükten sonra oturma odasına gittim ve Kaan'ı kucağıma aldım.

Barış : Ayık kafa ile olsaydın keşke.. daha iyi bir ilişki yapabilirdik.

Kaan : Ben yeterince ayığım.

Ellerini sağ ve sol omuzuma koymuştu. Bende ellerim ile Kaan'ın kalçasını tutuyordum.

Kaan'ı kucağıma alıp yatağıma götürmüştüm. Çoktan uyumaya başlamıştı. Bende Kaan'ı izledikten sonra uyumaya başlamıştım. Hem mutluydum hemde tuhaf hissediyordum. Bana emanet olan birisine aşık olmak..




[ EMANET ] ~ [ FİNAL ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin