Hatırlıyorum...
Yine bir yağmurlu günde kafeye doğru koşar adımlarla ilerliyordum..
Grup olarak buluşacaktık ve ben biraz geç kalmıştım..Bu güzel yağmurun tadını çıkartayım derken zamanın nasıl geçtiğini anlamamıştım...
Kafeden içeri girdiğimde hızlıca etrafıma bakındım ve cam kenarındaki masada oturan kişileri gördüğümde gülümseyip onların yanına ilerledim..
Islanmış kıyafetlerim ve saçlarımı umursamadan masaya oturduğum herkese gülümsedim..
Jungkook ile göz göze geldiğimizde içim yine titremişti..Bu hissi seviyorum..
Bir süre sohbet ettikten sonra yanımda oturan Jungkook yerinden kalktığında dikkatimi çekmişti..Çalıştığı kafe olduğu için sadece personellerin girebildiği odaya girip bir süre gelmedi..
Geri döndüğünde elindeki polar ile gülümsedim..Tekrar yanıma oturmadan önce poları vücuduma sardı..Ben de sıkıca sarıldım polara ve Jungkook'a bakıp gülümsedim..Hiç bekletmeden geri bana gönderdiği güzel gülümsemesi ile mutlu olmuştum..
Konu konuyu açarken sohbetimiz uzuyordu..Bundan hiç şikayetçi değilim..Eun ve Taehyung çok iyi anlaşıyorlardı..Bazen Jungkook ile birbirimize bakıp gülümsüyorduk..Bugün çok güzel geçiyordu..
Arkadaşlığımızın sonsuza kadar gitmesini umuyordum ve de öyle oldu...
Devam edecek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Coffee Shop-JJK✔
Teen FictionO soğuk yağmurda,içeri girdiğim sıcak kafedeki içtiğim Latte gibi içimi ısıttın... -angst-