Hatırlıyorum..
Ertesi gün yine yağmur yağıyordu. Benim yine elimde şemsiye ve kapşonlu ceketim olmasına rağmen yine onları kullanmadım. Aynı yoldan yine yürüyordum ki o kafeyi tekrar gördüm.İçeri girdim ve geçenki oturduğum masaya oturdum.
Yanıma yine sen geldin,gülümsedin ve ne istediğimi sordun.Yine latte diye cevap verdim sen de hemen kasanın oraya doğru ilerlemeye başladın.Etrafı yine incelemeye daldığımda yanıma ne zaman geldiğini fark edememiştim.Önüme Latte'mi koyduğunda sana bakıp gülümsemiştim.Sen de bana içtenlikle bakarak o tavşan dişlerini açığa çıkaracak bir şekilde gülümsemiştin.Hiç unutmam..
Zamanın biraz akmasını bekledim,kitap okudum vakit geçirmek için.İçeride çok fazla müşteri kalmadığında sana doğru döndüm ve senin de kasanın başında oturmuş öylece etrafa baktığını görünce gülümsedim.Yavaşça elimi kaldırdım ve dikkatini çekmeye çalıştım.Başarılı olduğumu bana doğru dönüp hemen gülümseyince anladım.
Hızlıca yanıma gelirken sordun.''Bir isteğiniz mi var?''Aslında yoktu.Sadece seni öyle boş bakarken gördüğümden dolayı biraz garip hissetmiştim ve yanıma çağırmıştım.
"Ah şey,hayır bir şey istemiyorum teşekkür ederim.Sadece biraz canım sıkıldı ve sizi de öyle görünce yanıma çağırmak istemiştim.Umarım yanlış anlamazsınız."dedim ve sevimlice gülümsedim.Sen de bana güldüğünde memnun olmuştum.Beni yanlış anlamamıştın.
"Problem değil,oturabilir miyim?"Fazla kibar davranıyordun Jeon Jungkook,senin bu huyuna da aşık olmuştum..
"Tabiki.Belki sohbet ederiz,kitabımı bitirdim ve ne yapacağımı düşünüyordum.İyi ki geldin"ve bense fazla açık sözlü davranıyordum,ama seni kazanmamda işe yaramıştı..
Sevimlice gülümserken karşımdaki sandalyeyi çektin ve karşıma oturdun.Aramızdaki ilişkinin çok güçlü olacağı o zamandan belliydi Jeon,bana çok duygulu bakıyordun,eminim şuan da öyle bakıyorsundur..
"Şey tam tanışamadık.Adın ne?"Meraklı bir şekilde sormuştum çünkü ismini çok merak ediyordum,hayatımı tamamen değiştirecek o ismi..
"Jungkook,Jeon Jungkook"Uzattığın elini sıkıca kavrarken tereddüt etmemiştim ve ben de karşılık vermiştim.
"Hana,Lee Hana"
Devam edecek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Coffee Shop-JJK✔
Novela JuvenilO soğuk yağmurda,içeri girdiğim sıcak kafedeki içtiğim Latte gibi içimi ısıttın... -angst-