|8|

46 6 0
                                    

Hatırlıyorum...

Okula geldiğimde bugün olan dersleri hatırlamaya çalışıyordum.Aslında o kadar da zor dersler yoktu.Hocalar da anlattıkları konuları tekrar anlatır ya da serbest bırakırlardı büyük ihtimalle.

Sınıfa geldim ve sırama oturdum.Çantamı yerine yerleştirdikten sonra kafamı sıraya koydum.Uykum vardı...

Gece kuzenimin projesi için deli gibi uğraşmış,ona bitirmesinde yardımcı olmuştum ve saat 4'te yatmıştım.Sabah 7'de de okula gelmek insanı harika hissettiriyordu.

İçeriye girerken kahkaha atan kişiler dikkatimi çekmişti ve kafamı kaldırmıştım.Jungkook ve yanındaki de benim arkamda oturan çocuktu.İnanın adı ne deseniz söyleyemezdim.

Jumgkook beni fark ettiğinde hızlıca yanıma gelmişti.

"Ah Hana nasılsın?Daha iyi hisssediyor musun?Çok endişelendim"

"Daha iyiyim teşekkür ederim,endişelenecek bir şey yok"Dedim ve benim için endişelendiğini söylediği için istemsizce utanmış ve elimi enseme götürmüştüm.

"Bu çok iyi haber.İyi olmana sevindim lütfen yemek yemeği aksatma olur mu?"Hızlıca bana soru sorduğunda başımla onayladım.Arkamda oturan çocuğa gözüm takıldığında Jungkook'ta bunu fark etmişti.

Hızlıca çocuğu yanına çekerken bana çocuğu tanıttı.

"Şey Hana bu Taehyung.Kim Taehyung,sınıf arkadaşım daha doğrusu arkadaşımız"Gülümseyerek konuştuğundan bende gülümsemiş elimi Taehyung'a uzatmıştım.Ellerimiz birleşirken konuştum.

"Hana,Lee Hana"

..

Dersten sıkıldığını oflayarak belli eden Eun'a öldürücü bakışlarımı yollamaya başlamıştım.Odaklanamıyordum.

"Az kaldı dayan 4 dakikamız var"

"Ama çok sıkıcı Hana,ne yapayım?"

"4 dakika daha dayan"

Kafasıyla onayladığında dersi dinlemeye çalışıyordu.Bu sırada kolumu dürtükleyen eller derse karşı yine odağımı bozmuştu.Arkamı döndüğümde Taehyung'ın şirince gülümsemeye çalıştığını fark ettim.

"Efendim ne oldu?"

"Aslında bir şey olmadı sadece tenefüste takılmak ister misiniz?

"Misiniz?Kiminle?"Meraklı bir şekilde sormuştum.

"Sen,ben,Jungkook ve arkadaşın"Arkadaşın derken Eun'u gösterdiğinde biraz düşündüm.Kafamı salladığımda çok mutlu olmuştu.İstemsizce gülümsemiştim.

Gözlerim Jungkook'a kaydığında gözlerimiz buluştu.Beni izlediğini fark etmemiştim.Şirince gülümsedikten sonra o da bana karşılık verdi ben de önüme döndüm.

Dersi dinlerken çaktırmadan Taehyung'a baktığımda Eun'a bir farklı baktığını gördüm.

Yoksa Taehyung,benim de Jungkook'u gördüğümde yaşadığım hisleri sen Eun Woo'nun üzerinde mi yaşıyorsun?

Devam edecek...

Coffee Shop-JJK✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin