|10| Final

39 3 0
                                    

Ve Jeon Jungkook...

İlk aşkım..Sana olan sevgimi kelimlerle anlatamam..
Hatırladın mı bu güzel anıları? Sana anlattığım zamanları..?

Her şey o kahve dükkanında başlayıp orada bitmişti Jungkook.Seni unutamadım..Unutamıyorum..

...

Kız,oğlanın mezarının başında ağlarken elini mezar taşına koymuştu..Onu özlemişti..

Arkadaşlıklarından sonra oğlan kızla sevgili olmuş ve çok güzel bir birliktelik sürdürmüşlerdi..

Kızın doğum gününde yine o kahve dükkanında buluşucaklarını söylemiş ve kızı oraya çağırmışlardı.Oğlan biraz geç kalmıştı.Karşıdaki kaldırımdan kızla göz göze gelmiş ve elini salladıktan sonra ona doğru koşmaya başlamıştı..

Yağmurlu bir gün olduğu için arabalar hızla gelirken bir arabanın tekeri kaymış ve sürücü hakimiyeti kaybedip karşıya geçmeye çalışan oğlana çarpıp,oğlanın hayatını kaybetmesine neden olmuştu..

Kız bunlara şahit olduğu için uzun bir süre atlatamamıştı..Her gün oğlanın mezarına gidip eski anılarını anlatıp,hatırlatırdı ikisine..

İşte bugün de kızın doğum günüydü,oğlanın ölüm yıl dönümü..

Kız gözlerindeki yaşları sildi ve kafasını kaldırıp bir anda başlayan yağmurun kendisini ıslatmasına izin vermişti..

Yavaşça oturduğu yerden kalktı ve mezara bakıp o günün son sözlerini söyledi..

'Seni seviyorum Jeon Jungkook'

Güzel bir birlikteliğin sonu hep vardı,bunu biliyordu ama oğlanla geçirdiği her an onun için çok değerli ve güzeldi sonu da mutsuz değil aksine çok mutlu bitmişti ona göre..

Arkasını döndü ve yürürken yağmurun onu ıslatmasına izin verip oğlanı düşünüp gülümsedi...Son kez arkasına baktı mezarlığın kapısından çıkmadan önce..

Oğlanın mezarını görünce el salladı ve kapıdan çıktı...

Bitti..

Coffee Shop-JJK✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin