Sakura'dan
YALAN YUVASI
nardo: merhabalar canlarım
nardo: size bu saatte yazıyorum çünkü ben bugün okula gidemeyeceğim
nardo: çünkü hastayım ve hinata bana bakacak
nardo: BU YÜZDEN SİZİ GERİZEKALILAR BENİM EVİME GELİP BİZİ RAHATSIZ ETMEYİN
sasky: kendine dikkat et hinata
nardo: bunu bana demen gerekmiyor mu?
sasky: hayır hinata kendine dikkat etmeli çünkü hepimiz senin her türlü bahaneyle bir şeyler yapacağını biliyoruz
sakura: geçmiş olsun naruto
ino: her neyse bugün şu yeni gelenleri göreceğiz
neji: onlar için o kadar da heyecanlı değilim
kiba: okulda görürüz seni aslanım
Telefonumu kapatıp hazırlanmaya başladım.
Her zamanki gibi okul kıyafetlerimi giydikten sonra kravatımı biraz sıkılaştırdım, saçlarımı taradım ve lip balmımdan biraz sürdüm. Beyaz ayakkabılarımı giydim, çantamı aldım ve evden çıktım.
Hızla okula geldiğimde bizim ekibi okulun bahçesinde gördüm ve yanlarına gittim. Şimdilik sadece biz kızlar vardı. Gözlerim Sasukeyi aradı fakat bulamayınca çok da sallamadım. Birazdan gelirdi nasıl olursa.
Kızlarla her zaman oturduğumuz banka gittik ve oturup yeni gelenler hakkında konuşmaya başladık. İno tabikide yeni gelen çocuğu kapıdan içeri girer girmez gözetlemeye başlamıştı, ve şuan İno'nun yüksek ısrarlarıyla onun yanına gidiyorduk.
Onun yanına gideceğimiz sırada yanımıza Neji, Shikamaru ve Sai gelmişti. Tabikide İno, Saiyi görünce tüm dikkati dağılmış ve bizi ortaya atmıştı.
Şuan Tenten, Temari,Neji, Shikamaru ve ben Deidara denen çocuğun yanındaydık.
"Merhaba ben Temari."
Diye hemen aramızı yumuşatmaya çalıştı Temari. Ardından Tenten elini uzattı.
"Ben de Tenten."
Deidara denen çocuk Tenten'in de elini sıktı. Sırayla Shikamaru ve Neji de kendilerini tanıttıklarında sıra bana gelmişti.
"Sakura."
Diyip gülümsedim. Elimi tuttu, yavaşça dudaklarına götürürken bir el hızla benim elimi tutup çekti ve Deidara denen çocuğun elini tuttu.
"Tanıştığımıza memnun oldum Deidara. Ben Sasuke, Sakura'nın erkek arkadaşıyım."
Deidara durduğu yerde dikleşti ve Sasukeye sırıtarak baktı.
"Bu kadar güzel bir kızın erkek arkadaşı olabileceğini düşünmemiştim."
"İyi, bundan sonra düşünürsün."
Birbirlerine gülerek bakıyorlarken. Sasuke'nin kolunu tuttum. Bana baktı ve oradan ayrıldık.
"Hiç gözüm tutmadı bu çocuğu."
Yüzümü tiksinç bir hal alırken aklıma ellerimi öpeceği an geldi.
"Ben de pek sevmedim. Yılışık biraz."
Bana baktı ve ellerimi tuttu.
"Tam zamanında gelmişim."
Güldü ve ellerime baktı.
"Her neyse artık sınıfa gidelim."
Kafamı salladım ve sınıfa doğru birlikte ilerledik. Sınıfa girip sıramıza oturduğumuzda İno'nun gruba attığı fotoğraftaki kızın tam önümüzde oturduğunu gördüm.
"Merhaba ben Sasame. Sen?"
Diyerek Sasukeyi gösterdi. Sasuke gülerek kıza elini uzattı.
"Ben Sasuke."
"Memnun oldum Sasuke."
Sasuke sadece gülerken ben sıra acaba bana ne zaman gelecek diye bakıyordum.
İkisi aralarında konuşurlarken ben hala yokmuşum gibi davranıyorlardı. Çok takmamaya karar verdim. Sonuçta Sasukeye güvenmezlik falan yapmayacaktım ve hayatımda asla kıskanç bir kız arkadaş olmadım.
Lütfen hadi ama sadece konuşuyorlar. Deidara'nın elimi öpme gibi bir mevzu olmadıkça araya girmem.
"Hey kusura bakma. Güzel bir sohbete daldık. Senin adın ne?"
Gülümsedim, sonunda fark edildim.
"Sakura."
Aşağılayıcı bir tavırla bana baktı.
"Sakura mı? Haha bu bir şaka falan mı? Saçını da bilerek mi pembeye boyattın?"
Ne diyor bu gerzek?
"Hayır, saçlarım doğuştan böyle."
Ufak bir kahkaha attı.
"Ah güzelim, lütfen yalan söyleme. Merak etme kimse seni yadırgamayacaktır. Kimsenin doğuştan pembe saçları olmaz."
BANA BAK GERİZEKALI OLDU İŞTE NEYİ ZORLUYORSUN!?
"Sana yalan söylemiyorum. Saçlarım doğuştan beri böyle. Ayrıca bunu mu sorgulayacaksın?"
Yüzünde hala tiksinircesine bakan bir ifade vardı.
"Baban ve annenin saç rengi ne?"
"Hatırlamıyorum."
Ufak bir kahkaha daha atmıştı.
"Ne o yalanının açığa çıkacağından mı korktun?"
"Hatırlamıyorum çünkü onları 13 yaşımda kaybettim."
Sasame denen kızın suratında bir şaşkınlık ifadesi oluştuğunda oradan kalkıp gitmiştim.
Arkamdan herhangi birinin gelmemesi de cabası olmuştu.
....