Sasuke-
Kapıyı elimdeki anahtarla açtım ve içeri girdim. Sakurayı benim evime getirmiştim. Bana biraz abur cubur istediğini bu yüzden markete gidip gidemeyeceğimi sormuştu bende tamam demiştim.
Sakura dünkü telefon konuşmasından sonra berbat bir haldeydi. Sürekli ağlıyor, bana sarılıyordu. Bense çok farklı değildim. Moralinin düzelmesi için film izlemeyi denedim ama abur cubur istemişti.
Yavaşça elimdeki poşetleri mutfağa bıraktım. Cipsleri bir kaseye, içecekleri bir bardağa doldurup bir tepsiye koyup oturma odasındaki sehpanın üzerine koydum. Sakura sanırım duşa girmişti banyodan su sesleri geliyordu. Bende filmi açtım ve Sakura'nın çıkmasını bekledim.
Yarım saat sonra-
Sakura hala banyodan çıkmamıştı. Yavaşça oturduğum yerden kalktım ve banyoya doğru ilerledim.
"Sakura! Hadi seni bekliyorum güzelim."
Kapıyı birkaç defa tıkladığımda içeriden herhangi bir ses gelmiyordu. Bir kere daha tıkladım fakat hala bir ses gelmiyordu.
Hızla kapıyı açıp içeri girdiğimde beynimden vurulmuşa döndüm.
Yazarın Anlatımıyla-
Sasuke kapıyı açtığında ne yapacağını şaşırmış bir halde yere çöktü. Gözlerinden yaşlar akmaya başladığında yavaşça Sakura'nın yanına ilerledi. Banyosu kan ve su ile kaplanmıştı ve küvetin içerisinde bembeyaz yüzüyle Sakura yatıyordu.
Yavaşça kucağına aldı ve hızla hastaneye koştu. Yoldaki herkes ona dönüp bakıyordu. Birisi arabasını durduğunda Sasuke kucağında Sakura ile arabaya bindi.
Hastaneye geldiklerinde etrafa bağırmaya başlamışlardı.Bir tane doktor gelip Sakurayı sedyeye yatırdığında doktor Sakura'nın nabzını kontrol etti.
Atmıyordu.
Sasuke gözlerini doktora dikmişti, doktor kafasını olumsuz anlamda sallayınca Sasuke yere çöktü.
"BİR ŞEY YAPSANA BİR ŞEY YAP!"
Doktor, Sasuke'nin kolundan tutup onu kaldırmaya çalışınca Sasuke hızla doktorun kolunu itmişti.
"BENİ BIRAKIP ONUNLA İLGİLENSENE!"
Çevredeki hemşireler Sakura'nın üstüne beyaz bir örtü örttüklerinde Sasuke son defa baktı Sakuraya.
Sonrasını hatırlamıyordu bile.
Sasuke ve Sakura'nın aşkı orada son bulmuştu. Sakura, Sasukeyi o acıya terk edip kendisi gitmişti.
Sasuke hala kızgındı Sakuraya, onu bırakıp gitmemeliydi.
Güzelim dediği kız, ailesi öldükten sonra sevdiği tek kişi de ölmüştü.
Hayır ölmemişti, kendisini bırakıp gitmişti.
...
Bu hikayeyi devam ettirseydim saçmalamaya başlayacaktı. En iyisi böylesiydi. Özel bölüm atacağım. Buradaki işim bitti şimdi diğer Sasuke Sakura aşklarını bitirmeye gidiyorum dlfkdşs
Her neyse sizden herhangi bir övgü beklemiyorum ya da çok güzel bir kitaptı mesajlarını sadece nasıl desem. Ben hayatımda mutlu sonu kabullenmiyorum ve tabikide benim yazdığım kitaplarda da mutlu son olamaz