Sasuke yavaşça kapıyı açıp içeri girdi. Odasına doğru ilerledi ve dolabından bir hırkasını çıkardı. Çıkardığı hırkaya baktığında siyah ve pembe karşımı bir hırkaydı.
Yavaşça kokladığında onun gibi kokuyordu. Odasını karıştırmaya başladı Sasuke ve yatağının yanındaki komodine yaklaştığında bir mektup buldu. Zarfı açıp içinden çıkardığında Sakura'nın yazısını görmesiyle gözlerinde biriken yaşlar yavaşça akmaya başladı.
Sasuke'm
Biliyorum kızgınsın bana şuan ama bunu yapmak zorundaydım balım. Ben hastayım biliyorsun, seni unutacağım, arkadaşlarımızı unutacağım. Evimi unutacağım. Belki bir çocuğumuz olacak onu unutacağım.
Lütfen ağlama balım. Seni şu hayatta görüp göremeyeceğin kadar büyük bir aşkla seviyorum. Lütfen beni anla seni bu acıya dahil edemezdim balım. Arkadaşlarımıza iyi bak olur mu?
Naruto kendine dikkat et sen sık hastalanırsın aptal. Hinata'nın ona iyi bakacağından hiç şüphem yok. Tenten güzelim artık Nejiye açılmalısın. Shikamaru ve Temari siz ikiniz de artık diretmeyin ve sevgili olun. Sai İnoya açıl ve mutlu olun. Onu üzmeyeceğine adım kadar eminim.
Sasuke sevgilim, lütfen beni anla seni bu acıya dahil edemezdim. Senin ağlayan yüzünü görmeye dayanamazdım balım. Seni hep sevdim her zaman seveceğim. Tekrardan hepinizi seviyorum. Lütfen mutlu yaşayın.
Sakura-
Sasuke yavaşça mektubu zarfın içine koyduğunda hüngür hüngür ağlıyordu.
Sakura, hem kendi acısına dayanamadı hem de sevdiği bu çocuğun çekeceği acıya katlanamazdı.
Sasuke yavaşça arkasından gelen arkadaşlarına döndü.
Shikamaru elini Sasuke'nin omzuna koyup yanına eğildi.
"Sakura sadece seni böyle görmek istemedi, Sasuke."
"Ama beni öldürdü."
...
Bu kitap böylece bitti.
Beni desteklediğiniz için teşekkür ederim ve tekrar söylüyorum sizden herhangi bir güzel yorum beklemiyorum. Benim sadece kendi görüşüm yüzünde bu şekilde bitti..
Ama gene de soracağım skfls
Nasıldı?