Evet, ben sabırsızlıkla bizimkilerin gelmesini beklerken Sasame oturmuş televizyon izliyordu.
Sasuke ise uyudu uyuyacaktı. Yazık uykusu vardı ama Sasame geldiğinden beri uykulu uykulu dolaşıyordu.
Zilin sesini duyduğumda kurtuluşumun tek yolunun bu olduğunu hatırlayarak hızla buraya doğru koştum. Kapıyı açtığımda Temari bir yandan gülüyordu bir yandan da ağlıyordu.
"Temariiii ne oldu güzelim? Neden ağlıyorsun?"
Temariyi içeri aldım kapıyı kapattım. Yanında İno, Shikamaru, Gaara ve Kankuro vardı.
"Ne oldu anlat ban-"
"Sasame?" Temari, Sasameye garip ve iğneliyici bakışlar atıyordu. Gaara araya girdi.
"Senin burada ne işin var?" Sasame oturduğu yerde dikleşti ve Gaaraya baktı.
"Sasukeyi merak ettim." İno sinirle Sasameye baktı.
"Sabahın bu saatinde mi?"
"Yakışıklı erkeklere her zaman zamanım vardır."
"Temari sen neden ağlıyorsun?" Sasuke'nin hain planımızdan haberi olmadığı için merak ediyordu.
"Aslında biraz özel bir şey."
Odadaki herkesin gözü Sasameye kaydığında Sasame herhangi bir tepki göstermemişti.
"Sasame biraz izin verir misin bize?"
Sasame gülüp bize baktı.
"Bir şartla"
Sinirleniyordum.
"Ne şartıymış o?"
"Sasuke telefon numarasını verecek."
Öhöm öhöm haddini aşma istersen.
"Sasuke'nin telefonu denize düştü."
"Ah dün okulda gördüğüme yemin edebilirim."
"Evet, dün okuldan yanıma gelmek için ayrıldığında denize düşürdü."
"Şimdilik buna inanacağım."
Sasuke bana 'beni kurtardın' bakışlarını atarken ben ona göz kırptım. Temari gözlerinden akan yaşları sildi ve gülümsedi.
"Sende de ne oyunculuk varmış he"
Sasuke etrafa anlamayarak bakıyordu.
"Temari, Sasameden rahatsız olduğumu söyleyince böyle bir oyuna başvurdu."
"Gerçekten inanılmazsınız."
"Ah Temariyi bilmemde ben öyleyim."
İno her zamanki gibi kendini övdüğünde ona göz devirmiştim.
"Her neyse biz artık gidelim."
Başımı salladığımda hepsi evden çıkmıştı. Kapıyı kapatıp içeri geçtiğimde Sasuke uykulu bir şekilde yatağında yatıyordu.
"Pişt hadi kalk benim evime gidelim."
"Hımm nedenmiş o?"
Gözleri kapalı hala beni sorguluyordu.
"Benim yatağımda uyursun hem de benim duşa falan girmem gerek."
Gülümsedi.
"Duştan çıktıktan sonra yanıma gelecek misin?"
"Gelirim gelirim hadi kalk sen."
Sasuke odasına gitti telefonunu aldı ve geri geldi.
Uchiha Sasuke'den-
Şu son zamanlarda Sakurada bir şeyler fark ediyordum ama o bunun farkında değildi. Bir şeyleri unutuyor ve sürekli bir şeyleri eksik yapıyordu ve şuan evine yanlış sokaktan gidiyorduk.
"Sakura, bu yol çok uzun diğer taraftan gidersek daha kolay olur güzelim."
"Öyle mi? Tamam o zaman."
Sakura'nın bu durumu aklımı sürekli kurcalıyordu. Onun elini tutup durmasını sağladım.
"Sakura, seninle bir şey konuşmam lazım."
"Ne oldu?"
"Şey şu son zamanlarda bir şeyleri eksik yapıyorsun ve sürekli bir şeyleri unutuyorsun. Senin için endişeleniyorum. Bir ara birlikte doktora gidelim tamam mı?"
"Bir şeyleri unutuyor muyum? Nasıl yani?"
"Sakura, senin evin bu tarafta değil."
Birkaç saniye durakladıktan sonra elimi bıraktı ve gitti.
Arkasından gitmeye çalışacaktım fakat çoktan gitmişti...