~Capitolul II-"Suflete pereche"~

27 0 0
                                    

    În lumea aceasa  poți afla care este sufletul tau pereche. Unii nu au, unii au doar unul, unii au doi, unii au mai mulți! Poți afla la vârsta de 15 ani. Trebuie să te duci la un fel de om de știință care îți dau manuși speciale care poți vedea o imagine cu "Sufletul tau pereche". 

     - Acuși faci 15 ani Draga! spuse bunica. Nu debia aștepți sa vezi pe cine vei avea?

     - Nu sunt atât de entuziasmată ca tine, spuse Stela. Pentru că pot sa am pe nimeni. Si dacă sunt acum fericită și aflu că nu am pe nimeni am sa fiu foarte tristă..

       Bunica Stelei era iarăși îngrijorată pentru ea. Ea are emoții, dar preferă să le ascundă. 

      -Eu am să fiu mereu bucuroasă pentru tine, chiar daca tu nu îți dai seama! *un moment de liniște*... Eu ma duc să iți fac o programare pentru mâine, supuse bunica.

       Stela se uita pe perete. Nu putea să își i-a ochii din acel punct, se putea zice ca nu mai avea control la propii ei ochi. În jur devenea înțețoșat... ea a început sa se panicheze deoarece acesta nu era un "moment", era altceva... ea încerca să își miște ochii dar nu putea, bunica ei vorbea la telefon și nu se simțea în stare să strige, să strige pentru ajutor! Și fără nici să nu se gândească, șia închis ochii...

        Totul devenea înapoi la normal, când șia deschis ochii nu mai era totul înțețoșat.

      -Am terminat de setat programarea! spuse bunica. Mâine la ora 11:00 dimineața trebuie sa fim acolo. 

      - Bine bunico! spuse Stela zâmbind înapoi...

        Ceva nu era bine cu Stela, bunica ei iarași se uita profund în ochii ei. Aceeași ochi, albastru ca mare și ca cerul, dar pupila abea se putea vedea... Era așa de mica... După ce Stela s-a uitat în altă direcție, pupila a devenit din nou mare ca o gaura in mare.

         Urmatoare zi la ora 10:15, bunica a trezito pe Stela. Era timpul sa mănânce si să se îmbrace ca să poată sa meargă.

        Când au ajuns acolo, se putea vedea un dulap mare cu diferite nume, prin acele nume mai era si " Stela Willstone ". Înafară de numele ei, nu mai recunoștea alte nume. Erau și nume ciudate și nume normale. 

     -Stați jos. spuse domnul, și da-mi mâinile tale.

       Stela a pus mâinile în fata ei, și domnul după aceea i-a pus mănușile de care vorbeam mai înainte.

       - Te rog să inchizi ochii, spuse din nou domnul.

       Ea a închis ochii așa cum i sa spus. 

       Mâinile au început sa o doară, și în loc de negru vedea o imagine... Erau doi baieti, amândoi erau înalți, Stela este mică de statura. Amândoi au par albastru, dar unul mai închis decât celălaltul. Pe primul îl cheama Zeke, are parul închis la culoare(albastru), este lup și o specie mai rară de demon. Are doua feluri de coarne de demon, aripi și coadă. Ochii lui sunt de culoare parului si are pupila neagră ca Stela, si el are 16 ani.

       Pe al doilea îl cheama Adam, are parul deschis la culoare, tot albastru, el este doar un lup si are ochii de culoare albastru deschis, aproape la fel cu Stela, și el are pupila neagra si are 16 ani.

      Când Stela a terminat de văzut imaginea, a spus tot ce a vazut. Domnul a spus ca o sa fiu un "love triangle" cu Stela,Zeke si Adam.

Suflete desparțiteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum