~Capitolul IV-"Școala nouă"~

13 0 0
                                    

        Dragă jurnalule,

Au trecut câteva luni de când am aflat ca am doua suflete pereche... Nu pot să îi gasesc nicăeri. Mă tem că am să îi gasesc târziu... Sau dacă nu am să îi găsesc deloc?! Ca să spun adevărul.., mie frică... Dacă nu le place personalitatea mea?... Sper doar ca ma vor accepta. Cred ca spun acum "pa".

       Stela era foarte speriată dacă nu va fi acceptată de sufletele ei pereche. Era prima dată din viața ei când se simțea atât de speriată.

       După ceva timp bunica ei a venit la ea.

    - Totul o să fie bine, spuse bunica. Ei o să te accepte! Doar sunt meniți pentru tine, nu?

    -Ai dreptate... spuse Stela.

        Bunica a luat telecomanda și a deschis televizorul la știri. După câteva momente amândoua au încremenit... La știri se dădea: "Dacă o vedeți, auziți pe Stela Willstone suneține!"  Atunci s-a facut o liniște deplină... 

        - Nu-mi vine să cred... spuse Stela. Ei chiar ma caută?...

        - Ar trebuii sa te duci in alt oraș... spuse binica.

       - Atunci cum fac cu școala? A spus Stela.

       - Te duci la o școală nouă! spuse entuziasmată bunica.

       - Singură? ia spus Stela...

       - Ești fată mare! Poți să o faci! a răspuns Bunica Stelei.

          Și așa a ajuns Stela să plece într-un nou oraș, nou apartament, nouă școala și noi prieteni. Oare credeți ca Stela va ajunge până în oraș fără să fie prinsă? Va reușii să își gasească cei meniți pentru ea? 

Suflete desparțiteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum